Gå til innhold

Jævlig god ide......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du ser resultatet, så kan man kanskje si at det som så ut til å være en "god" ide, ikke var det....?

Slik gjelder vel for særdeles mange av de "gode" ideer som så mange av de som sitter inne har fått.....

Skrevet

Men ikke så veldig smart.... sier litt om hvor lite "snøring" enkelte har i "toppetasjen".

mil1365380270
Skrevet

Er det samboeren til jenta som skal betale 30 000,-? Han har tatt i mot 25 000,- men har han gjort noe mer enn det? Eller er det det at han skulle sagt fra at de (hans samboer og kompisen) gjorde noe ulovlig?

Skrevet

Blir ikke rare bilen for 25 høvdinger, da.

"........................."

Skrevet

Nei, men antagelig er jeg jærliv heldig hvis jeg får det for henne, hehe

Skrevet

Man får gjerne ikke så mye for 25 lapper nei, men bilen blir hva man gjør den til.

Jeg kjøpte meg en kjedelig Golf2, men når jeg er ferdig med den kommer den til å skille seg sterkt ut i mengden. *Bygger bil*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...