Gå til innhold

Har mistet lappen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å rote bort sertifikatet. Ligger ikke i lommeboken, ikke i en eneste av veskene, ikke i bukselomma..., ikke i skuffen på skrivebordet, ikke engang i den låste skuffen.

Noen tips til hvor jeg kan lete?

Skrevet

Husker du når du trengte den sist?

Kanskje den ligger i en bil? Eller i ei jakke du ikke har brukt på en stund?

Bak putene i sofaen? I bokhylla?

Skrevet

Husker du når du trengte den sist?

Kanskje den ligger i en bil? Eller i ei jakke du ikke har brukt på en stund?

Bak putene i sofaen? I bokhylla?

Mmm, mon tro om jeg mistet den i festlig lag på lørdag %-)

mil1365380270
Skrevet

Har du sjekket alle jakkelommene? Hull i fortet kanskje? Du får nytt hos Biltilsynet, kostet 100,- før. Surrebøtta ;-)

Skrevet

Mmm, mon tro om jeg mistet den i festlig lag på lørdag %-)

Hehe, det er kanskje ikke usannsynlig.

Var du skikkelig på tur? ;o)

Skrevet

Har du sjekket alle jakkelommene? Hull i fortet kanskje? Du får nytt hos Biltilsynet, kostet 100,- før. Surrebøtta ;-)

Joda, har selvfølgelig et hull i den ene kåpelommen. Ligger ikke der.

Vent, jeg rakk ikke sjekke den andre kåpen før jeg måtte løpe i dag tidlig. Kanskje, kanskje...

...og takk for kompliment ;)

Skrevet

Hehe, det er kanskje ikke usannsynlig.

Var du skikkelig på tur? ;o)

Kommenteres ikke av hensyn til selvrespekten ;)

Neida, jeg hadde behov for å rase fra meg litt etter de par siste ukene, så det er helt ok.

Skrevet

Kommenteres ikke av hensyn til selvrespekten ;)

Neida, jeg hadde behov for å rase fra meg litt etter de par siste ukene, så det er helt ok.

Så fint! Det er ikke noe galt med en liten rangel fra tid til annen. ;o)

Håper du har det bedre nå. Husk at drømmedama di fremdeles er der ute et sted og venter på deg. ;o)

Skrevet

Så fint! Det er ikke noe galt med en liten rangel fra tid til annen. ;o)

Håper du har det bedre nå. Husk at drømmedama di fremdeles er der ute et sted og venter på deg. ;o)

Liten? Neida, jeg holdt meg vel såvidt innenfor anstendighetens grenser. Heldigvis flørter jeg kun med menn (homser) når jeg er på byen. Lesber - eller kvinner generelt, je sais pas - er ofte alt for selvhøytidelige :)

Denne tidligere omtalte frøkenen og meg er i ferd med å bli riktig gode venner (dog veldig tiltrukket av hverandre). Vi kom frem til at vi begge er for unge for hverandre (preferanse for "overmodne" kvinner ;)), og at derfor så har følelsene og tiltrekningen ikke hatt den karakter som gjør det spesielt. Så, livet er veldig godt - fortsatt :)

Gjest ex-bridget
Skrevet

Hvis du skal til Biltilsynet for å få nytt, må du først melde fra til Politiet, og få en midlertidig kjøretillatelse, og så må du vente 1 måned før du kan få nytt førekort hos Biltilsynet.

mil1365380270
Skrevet

Joda, har selvfølgelig et hull i den ene kåpelommen. Ligger ikke der.

Vent, jeg rakk ikke sjekke den andre kåpen før jeg måtte løpe i dag tidlig. Kanskje, kanskje...

...og takk for kompliment ;)

He-he, bare hyggelig ;-)

Kanskje det falt bak kommoden i gangen, da du tømte lommene dine forrige gang du byttet kåpe i all hast? Eller så ligger det bak et annet kort i lommeboka?

Nei vent, jeg vet det; du brukte det som bokmerke?!

Skrevet

He-he, bare hyggelig ;-)

Kanskje det falt bak kommoden i gangen, da du tømte lommene dine forrige gang du byttet kåpe i all hast? Eller så ligger det bak et annet kort i lommeboka?

Nei vent, jeg vet det; du brukte det som bokmerke?!

Bak et annet kort i lommeboken? Si meg, hva tar du meg for? (jeg er altså ikke platinablond) ;)

Ikke bak kommoden i gangen, for den var fremme da elektrikeren var i hus i går.

Som bokmerke bruker jeg hodet. Takk ellers for kreative tips :)

mil1365380270
Skrevet

Bak et annet kort i lommeboken? Si meg, hva tar du meg for? (jeg er altså ikke platinablond) ;)

Ikke bak kommoden i gangen, for den var fremme da elektrikeren var i hus i går.

Som bokmerke bruker jeg hodet. Takk ellers for kreative tips :)

"Bak et annet kort i lommeboken? Si meg, hva tar du meg for? (jeg er altså ikke platinablond) ;)"

Håh - kaller du meg dum?!

Må beskjemmet medgi at det faktisk har skjedd meg *rødme*

Skrevet

"Bak et annet kort i lommeboken? Si meg, hva tar du meg for? (jeg er altså ikke platinablond) ;)"

Håh - kaller du meg dum?!

Må beskjemmet medgi at det faktisk har skjedd meg *rødme*

Det kan ikke være mulig :) Jeg velger å tro at du tenderer til å være ...ekstremt... distré.

Skrevet

Sikker på at det ikke ligger hos politiet?...du har jo mistet lappen:-)

mil1365380270
Skrevet

Det kan ikke være mulig :) Jeg velger å tro at du tenderer til å være ...ekstremt... distré.

Du er nok inne på noe. Men jeg er en jævel på systemer. Systemer ingen andre skjønner så klart. Husleiekontrakten bort fra plassen sin ved mix-masteren f.eks, og jeg er fortapt ;-)

Skrevet

Du er nok inne på noe. Men jeg er en jævel på systemer. Systemer ingen andre skjønner så klart. Husleiekontrakten bort fra plassen sin ved mix-masteren f.eks, og jeg er fortapt ;-)

ahaha, artig :)

mil1365380270
Skrevet

ahaha, artig :)

Du tror jeg tuller, du?! Priser meg lykkelig for at jeg har en samboer, som fortsatt etter 5 år, klarer å se på det som en forholdsvis sjarmerende egenskap ;-)

Skrevet

Du tror jeg tuller, du?! Priser meg lykkelig for at jeg har en samboer, som fortsatt etter 5 år, klarer å se på det som en forholdsvis sjarmerende egenskap ;-)

Nei, jeg tror det så gjerne. Forstår meget at din samboer fortsatt blir sjarmert :)

Skrevet

Hanskerommet i bilen! Der har jeg viss mitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...