Gå til innhold

Hvor mange av dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er på dol-galleriet?

Hva annet enn bilde består galleriet av?

Hvorfor ville du ta del i det?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

5

• ShitDiddelyDo

5

• Reg@l

4

• thinkerbell

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Send et bilde du å da så får du vite mer om oss på galleriet.

Skrevet

Send et bilde du å da så får du vite mer om oss på galleriet.

Er vel mest nysgjerrig på hvor mange som er der, og hvorfor de/dere er der.

Lurer jo litt på "konseptet" også. Er det bare et presentasjonsgalleri? Og, betrakter dere dol mer som et chattested etter at dere ble medlemmer av galleriet?

Skrevet

Jeg er ikke på dol-galleriet, så meg får du ikke gleden av å se der ;)

Jeg ønsker ikke å stå i galleriet fordi jeg forsøker å oppretteholde anonymiteten min.

Mulig at jeg har plumpet ut med så mange personlige opplysninger at jeg likevel kan gjenkjennes, men sender jeg inn bilde så fjerner jeg jo enhver tvil...

Skrevet

Jeg er der. Det er egentlig bare et bilde galleri, med masse bilder og tilhørende nick. Veldig mange av oss er der, speiselt av jentene/damene her inne. Det er en del gutter/menn der og, men mange av dem har helt ukjente nick for meg. Kanskje det er personer her inne som har forandret nick.. jeg vet egentlig ikke.

Skrevet

Lurer jo litt på "konseptet" også. Er det bare et presentasjonsgalleri? Og, betrakter dere dol mer som et chattested etter at dere ble medlemmer av galleriet?

Jeg var også så nysgjerrig at jeg bare måtte sende inn bilde for å inn å se på dolerne.

Jeg betrakter ikke dol som et chattested.

Skrevet

Jeg er i galleriet:)

Syntes det endelig var morsomt å se hvordan utessende på mange var... man har da tenkt litt på åssen mennesker her inne ser ut, og har gjort seg opp en mening!

Der er bare bilder og litt opplysninger som er frivillig om man vil legge ut!

Frykter ennå ikke for anonymiteten min, men den dagen noen jeg "kjenner" ligger inne der, ja da vil jeg ut!:) har opnet meg ganske mye her inne så:)

fei1365380229
Skrevet

Jeg er der. Ble alt for spennende når jeg hørte snakk om hvordan den og den så ut.

Tror ikke jeg mister anonymiteten, føler vel også at de som ligger der inne tar ansvar og ikke outer noen, akkurat som at jeg heller ikke gjør det.

De eneste opplysningene som står om meg er bilde, nick, fødselsår og bostedsfylke, men det er opp til hver enkelt hvor mye man vil skrive. Tror det holder med bilde og nick.

Skrevet

153 stk er det der nå.

Skrevet

Jeg er. Men har forandret nick så føler meg noenlunde anonym. De som kjenner meg igjen fra tidligere tider vet vel hvordan jeg ser ut uansett.

Skrevet

Jeg var der en gang for 100 år siden, men ikke nå lenger. Grunnen til at jeg ikke er der mer, er vel at jeg glemte passord og sånn. Ikke vits i å være der hvis jeg ikke kan se selv :P

(Jada, vet jeg kunne ha spurt om å få passord på nytt.. Menmen)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er der for å få flest mulige hemmelige beundrere.

Ved å legge ut bilde av meg selv og dermed vise de vanlige dødelige hvor ufattelig handsome jeg faktisk er, går jeg naturligvis ut ifra at stalkere i øst og vest og hemmelige beundrere både her og der, vil ramle inn fra fjern og nær.

Jeg benytter også denne muligheten til å vise omverdenen at odølinger ikke bare består av potetnesebønder og tittentei-lookaliker med Dan Børge Akerø-syndrom.

Skrevet

Jeg er der for å få flest mulige hemmelige beundrere.

Ved å legge ut bilde av meg selv og dermed vise de vanlige dødelige hvor ufattelig handsome jeg faktisk er, går jeg naturligvis ut ifra at stalkere i øst og vest og hemmelige beundrere både her og der, vil ramle inn fra fjern og nær.

Jeg benytter også denne muligheten til å vise omverdenen at odølinger ikke bare består av potetnesebønder og tittentei-lookaliker med Dan Børge Akerø-syndrom.

Jeg har printet ut bildet ditt og fått laget et eget putevar av det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er nok ikke den eneste.

Skrevet

Jeg er der.

Var så nysgjerrig på bildene at jeg måtte bare melde meg inn.

Er ikke særlig bekymret for å bli gjenkjent - vi er jo i samme båt alle sammen, der inne.

Skrevet

...så du ligger der og sikler på SDD hver natt du altså....? :)

Skrevet

...så du ligger der og sikler på SDD hver natt du altså....? :)

Jepp - bokstavelig talt.

Skrevet

aldri verden om jeg skal kline trynet opp paa veggen der. Gode Gud.

Men jeg er fryktelig nysgjerrig paa enkelte andre....Forsoeker aa smiske med basse, men det nytter aldri :(

Skrevet

Jeg er behørlig presentert på galleriet.

Er der fordi jeg synes det er greit for andre DOLere å se hvem jeg er.

Fikk rotet meg innom der i helgen og oppdaterte litt info og - fungerende epost er eksempelvis greit å legge fra seg *s*

ShitDiddelyDo
Skrevet

aldri verden om jeg skal kline trynet opp paa veggen der. Gode Gud.

Men jeg er fryktelig nysgjerrig paa enkelte andre....Forsoeker aa smiske med basse, men det nytter aldri :(

Du burde selvfølgelig smisket med meg og du skulle fått både link og passord. :)

Men nå er det for sent. Kan jo ikke gi fra meg det nå når jeg har skrevet der her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...