Gå til innhold

Hvor mange av dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

aldri verden om jeg skal kline trynet opp paa veggen der. Gode Gud.

Men jeg er fryktelig nysgjerrig paa enkelte andre....Forsoeker aa smiske med basse, men det nytter aldri :(

...tror nok det er et og annet menneske her inne som er -fryktelig- nysgjerrig på deg og, bella.

Sånn ifall du ikke er klar over det ;-)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

5

• ShitDiddelyDo

5

• Reg@l

4

• thinkerbell

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er hun mørke mystiske.

Fordi jeg har blitt anmodet til det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er riktignok mørk og mystisk, men ikke faen om jeg har sett deg i galleriet! :)

Skrevet

Kan ikke finne deg i galleriet jeg heller.

Skrevet

Jeg var der hverfall en gang i tiden, men nå har jeg rotet bort adressen...

Skrevet

Jeg var der hverfall en gang i tiden, men nå har jeg rotet bort adressen...

Du er der ennå, har nettopp kikket litt på deg.

Skrevet

Du er der ennå, har nettopp kikket litt på deg.

Huffda...

Har du adressen? Har rota den bort jeg.

Skrevet

Huffda...

Har du adressen? Har rota den bort jeg.

Får ikke lov til å legge den ut her. Skriv mail til bassisten.

Skrevet

Får ikke lov til å legge den ut her. Skriv mail til bassisten.

Har ikke adressen hans heller...

Kan du sende den på mail til [email protected] ?

Skrevet

Du burde selvfølgelig smisket med meg og du skulle fått både link og passord. :)

Men nå er det for sent. Kan jo ikke gi fra meg det nå når jeg har skrevet der her.

*blafrer med daadyroeyne og velter seg i fontenen ala Anita Ekberg*

hvordan kan du motsaa noe saant..

hare1365380455
Skrevet

Jeg er ikke der. Ønsker å være anonym, men lurer på hvordan dere andre ser ut...

Skrevet

...tror nok det er et og annet menneske her inne som er -fryktelig- nysgjerrig på deg og, bella.

Sånn ifall du ikke er klar over det ;-)

*dukker ned bak pc`n*

Skrevet

*dukker ned bak pc`n*

*ss*

Borte vekk

Titt tei

Borte vekk

Titt tei

:-)

Skrevet

Dersom man sender inn bilde, ordner bassisten det slik at bare ansiktet vises, ikke resten av bildet?? Dersom jeg skal sende innbilde, fant jeg nesten bare ett, men der vises masse av stuen min osv.

Skrevet

Jeg er der. Var nysgjerrig på en del dolere, så da meldte jeg meg inn. De jeg var mest nysgjerrig på var selvsagt ikke der. naiv, for eksempel.

Noen har link til hjemmesiden sin, noen oppgir alder, mailadresse eller hjemsted. Andre igjen har bare bilde og nick.

Skrevet

Dersom man sender inn bilde, ordner bassisten det slik at bare ansiktet vises, ikke resten av bildet?? Dersom jeg skal sende innbilde, fant jeg nesten bare ett, men der vises masse av stuen min osv.

Han fikser det. Det er ansiktet som er interessant. Be spesielt om det i mailen.

Skrevet

Han fikser det. Det er ansiktet som er interessant. Be spesielt om det i mailen.

Ok, takk!!

Da får jeg tenke på om jeg skal sende inn bilde. Har hatt det før, men tok det bort da jeg ikke "dol'et" så mye:)

Men nå er jeg her en del igjen.

Vennlig hilsen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...