Gjest Jonas Jonas Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei! Jeg er en frisk og rask gutt, men i jula fikk jeg et vanlig munnsår. Jeg gikk til apotek og fikk anbefalt å bruke en nesespray veske som begynte på Ph... og var i en hvit og gul eske. Dette skulle hjelpe bedre enn Zovirax i og med at utbruddet av munnsåret allerede hadde skjedd. Munnsåret forsvant, men i 3 uker(!) etterpå nå har jeg hatt rød og irritert hud over leppen (definitivt ikke et munnsår). Lurer på om det var bruken av nesespray vesken som er årsaken? Og i tilfelle hva kan jeg gjøre med det? Har prøvd å ikke barbere meg på en stund (for ikke å irritere huden) og har også prøvd å bruke fuktighetskrem, men ingen av delene ser ut til å hjelpe. Hva anbefaler du at jeg kan gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171941-irritert-hud/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.