Gå til innhold

Bilder av dolere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er utrolig skuffende at du er glemt.

En ripe i lakken til Mariaflyfly det der.

Og hvor er tigertrollet?

Nei, her har ikke flyfly gjort jobben sin!

Her fant jeg pinadø meg et bilde av deg fra fremtiden:

http://www.spao.de/humor/cartoon/flirt.jpg

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

31

• ShitDiddelyDo

12

• Ade|ina

12

• Goliath

7

Skrevet

Jeg vil også ha et bilde av meg sjøl!!! Lurer så fælt på hvordan jeg ser ut ;o)

Skrevet

Denne tråden har vært nøye planlagt siden i går kveld. Og jeg begynte å lage den mens jeg satt i noen kjedelige telefoner på morrakvisten.

Og siden jeg var så sykt effektiv på morran i dag, veide jeg opp med å være sykt ineffektiv utover dagen. ;)

"Arkivere dette? Nei, det må du nok gjøre sjøl. Jeg er litt opptatt akkurat nå."

;)

*flirer så jeg griner* Du må ha hatt det festlig på jobb. Mye å arkivere i morgen, da. ;o)

Skrevet

Ei mus med paraply? - ETTER 7 år på DOL - har jeg ikke fortjent en bedre sjebne? :)

Skrevet

Ei mus med paraply? - ETTER 7 år på DOL - har jeg ikke fortjent en bedre sjebne? :)

....etter 7 år på Dol burde du vite det heter sKjebne....så inntil rettskrivinga blir bedre så er og blir du en mus med paraply....

:)

Skrevet

....etter 7 år på Dol burde du vite det heter sKjebne....så inntil rettskrivinga blir bedre så er og blir du en mus med paraply....

:)

møkakjerring! :)

Gjest izzabell
Skrevet

en givende dag paa jobben..

LOL!!!!!!!!!

DU KUNNE DA FOR HELVETE FUNNET ET HVOR JEG HADDE RUKKET AA TA PAA LEBESTIFTEN og gredd haaret....

ok, nå dør jeg av latter

Skrevet

ok, nå dør jeg av latter

hm? du synmtes det var saa likt mener du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...