Gå til innhold

redd for å miste virkeligheten


solregn

Anbefalte innlegg

har hatt noen små episoder og kunn glimt av "noia"følelse, som jeg kaller det..dvs at jeg plutselig blir redd, kan hallusinere( er ikke sikker på om det er det jeg skal kalle det), og jeg blir forrvirra..er deprimert og har vært det en god stund, og prøver ut medesiner, nå lamictal opp til 200 mg. Det jeg lurer på er at jeg hadde en slik "noia" opplevelse for en liten stund siden..Jeg ble veldig redd, og det varte en god stund..jeg prøvde å roe meg ned å gjøre noe "trygt". men jeg ble redd av å se på tv, lese blad, til og med for søstra mi..Hadde krangla med kjæresten den kvelden og var i dårlig form..kanskje det er en bivirkning av medesinene?er redd det skal skje igjen.håper på seriøst svar.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

angst?

jeg får slike episoder.

De er ikke som de panikk anfalla jeg har hatt tidligere, men tror likevel det er angst. det gir seg alltid, og det hjelper å tenke på at det går over, og at jeg har vært igjennomm det tidligere, og jeg blir ikke gal..

min teori..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angst?

jeg får slike episoder.

De er ikke som de panikk anfalla jeg har hatt tidligere, men tror likevel det er angst. det gir seg alltid, og det hjelper å tenke på at det går over, og at jeg har vært igjennomm det tidligere, og jeg blir ikke gal..

min teori..

oki, det har jeg ikke tenkt på.takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...