Gå til innhold

ssri og snri er ingen vidundermedisiner mot angst agorafobi og depresjon


jassus

Anbefalte innlegg

Jeg sitter igjen med en skrekkopplevelse etter og ha brukt Zoloft i en periode på 5 år.(Den hjalp mot grunnlidelsen) Etter de første forferdelige bivirkningene hadde gitt seg med økt angst og gastronale plager startet sakte og sikkert de neste. Jeg fikk ødemer, kroppen stivnet i alle ledd og jeg fikk vondt i fingre. Depresjonen hang konstant over hodet på meg. og jeg var trøtt hele dagen igjennom og måtte sove mange ganger daglig. En enorm vektøkning (en dobbling av min egentlige kroppsvekt).Astma plager som til slutt ble så ille at jeg ikke klarte og gå en meter uten og gispe etter luft ennå jeg brukte medisin mot det.Jeg våknet flere ganger om natten av puste stopp, og fikk verken dratt pusten inn eller ut.Jeg fikk feber som varte i flere måneder,kroppsdeler sovnet i ett kjør og jeg ble bare stivere og stivere i alle ledd, (Do besøk var en utfordring)Den siste tiden før jeg kuttet dem ut var det fordi jeg ville vere i live og ikke dø av bivirkningene. Jeg kuttet ut medesinene og fikk en voldsom eksem på hender, armer og føtter, de var full av blemmer som klødde og vesket enormt.Dette er bare noen av bivirkningene jeg fikk jeg kan plusse på at levringen av blodet mitt etterhvert ble dårlig og jeg fikk stadig røde øyne.Det er 2 år siden nå, jeg fikk nye medisiner som ikke har hjulpet Efexor Depot og for 2 måneder siden kuttet jeg også ut dem av den grunn at jeg ble stivere i kroppen og astma pluss at de ikke hjalp mot grunnlidelsen. Hva er mitt alternativ, har jeg noen. Jeg har gått i kognetiv gruppe terapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet absolutt ingen ting om medisiner, men vil bare få ønske deg lykke til og håper at du får et supergodt svar av NHD! Det er helt ekstremt at det går an å få så mange bivirkninger - virkelig skremmende! Håper du kan komme i kontakt med en psykiater som tar din situasjon opp til grundig vurdering. Du trenger god hjelp. Jeg ønsker deg det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...