Gjest Brilleslangen Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Noen som har sjekket hvor mye billigere det er i Sverige? Strømstad for min del. Må ha nye brilleglass som vil komme på over 5000. Skal bruke de samme innfatningene. Er det noe særlig å spare tro? Når en har tatt synstest her hjemme,og betalt for den, kan en ikke be om å få med seg resultatet da da? Eller blir de sure fordi du ikke kjøper hos dem? Er litt pinglete slik jeg. Æsj. Jaja, alle erfaringer mottas med takk! 0 Siter
Gjest Ellen propellen Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jeg gikk til optiker, så jeg slapp det der. Men klart det går an å få resultatene! 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 5000? Det var svindyrt. Sist gang jeg byttet glass (3-4 år siden), betalte jeg ca 1600. 0 Siter
Gjest Brilleslangen Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 5000? Det var svindyrt. Sist gang jeg byttet glass (3-4 år siden), betalte jeg ca 1600. Men det her er progressive glass da. Og pga innfatning som er bare halv, så må glassa være spesielt sterke (påsto ekspeditøren), og jeg har i tillegg skjev hornhinne, noe som også fordyrer. Phu. Men håper allikevel å få det billigere i Sverige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.