cecily Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hehe, nei. Dessuten skriver jeg mye dumt og anser vel knapt noen for "sneiper". Snodig uttrykk, dog. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Snodig uttrykk, dog. Ja, fullstendig ustabilt og noe jeg egentlig tok der og da. Ikke akkurat et uttrykk som er i bruk. 0 Siter
cecily Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Ja, fullstendig ustabilt og noe jeg egentlig tok der og da. Ikke akkurat et uttrykk som er i bruk. Innrømmer du nå at du er ustabil? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Innrømmer du nå at du er ustabil? Jeg er fullstendig ustabil. 0 Siter
cecily Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jeg er fullstendig ustabil. Da særlig i forbindelse med PMS, premanstruelt syndrom? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Da særlig i forbindelse med PMS, premanstruelt syndrom? Egentlig på et ganske generelt grunnlag. Jeg er rett og slett ikke helt god. 0 Siter
cecily Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Egentlig på et ganske generelt grunnlag. Jeg er rett og slett ikke helt god. Du er rett og slett slått av gongongen med andre ord. Kondolerer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Du er rett og slett slått av gongongen med andre ord. Kondolerer. Men jeg lover å komme sterkere tilbake. Mye sterkere! 0 Siter
cecily Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Men jeg lover å komme sterkere tilbake. Mye sterkere! Hva må til? 0 Siter
cecily Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Sex må til. sex. You stud! Forsøkt noe av det jeg har lagt ut på seksualitet? Skal være rimelig sexhugrig for å klare de der. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 You stud! Forsøkt noe av det jeg har lagt ut på seksualitet? Skal være rimelig sexhugrig for å klare de der. Jeg foretrekker enklere varianter. 0 Siter
cecily Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jeg foretrekker enklere varianter. Jepp. 0 Siter
cecily Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jeg foretrekker enklere varianter. *vinker til deg inne på galleriet* Vet du forresten hvordan jeg får svart på mailer uten at navnet mitt kommer opp? Har en cecilyadresse jeg vurderer å legge inn, men den er ikke brukbar så lenge navnet mitt også blir sendt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 *vinker til deg inne på galleriet* Vet du forresten hvordan jeg får svart på mailer uten at navnet mitt kommer opp? Har en cecilyadresse jeg vurderer å legge inn, men den er ikke brukbar så lenge navnet mitt også blir sendt. Da tror jeg du må lage deg en anonym konto (hotmail eller lignende) og skrive inn noe tull der du normalt skriver for- og etternavn. 0 Siter
Carina82 Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 *vinker til deg inne på galleriet* Vet du forresten hvordan jeg får svart på mailer uten at navnet mitt kommer opp? Har en cecilyadresse jeg vurderer å legge inn, men den er ikke brukbar så lenge navnet mitt også blir sendt. Hvis det er en "endre-ett-eller-annet"-knapp der, kan du kanskje endre signatur? Du får prøve å sende mail til deg selv for å sjekke om det går... 0 Siter
cecily Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Da tror jeg du må lage deg en anonym konto (hotmail eller lignende) og skrive inn noe tull der du normalt skriver for- og etternavn. Det går altså? Hm, skal prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.