Gå til innhold

Bacon

Gjest Ellen propellen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, nei. Dessuten skriver jeg mye dumt og anser vel knapt noen for "sneiper". :)

Snodig uttrykk, dog.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

17

• ShitDiddelyDo

14

• Line

7

• Prozak

6

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Snodig uttrykk, dog.

Ja, fullstendig ustabilt og noe jeg egentlig tok der og da. Ikke akkurat et uttrykk som er i bruk. :)

Skrevet

Ja, fullstendig ustabilt og noe jeg egentlig tok der og da. Ikke akkurat et uttrykk som er i bruk. :)

Innrømmer du nå at du er ustabil?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Innrømmer du nå at du er ustabil?

Jeg er fullstendig ustabil.

Skrevet

Jeg er fullstendig ustabil.

Da særlig i forbindelse med PMS, premanstruelt syndrom?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da særlig i forbindelse med PMS, premanstruelt syndrom?

Egentlig på et ganske generelt grunnlag.

Jeg er rett og slett ikke helt god.

Skrevet

Egentlig på et ganske generelt grunnlag.

Jeg er rett og slett ikke helt god.

Du er rett og slett slått av gongongen med andre ord.

Kondolerer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er rett og slett slått av gongongen med andre ord.

Kondolerer.

Men jeg lover å komme sterkere tilbake. Mye sterkere!

Skrevet

Men jeg lover å komme sterkere tilbake. Mye sterkere!

Hva må til?

Skrevet

Sex må til. sex.

You stud!

Forsøkt noe av det jeg har lagt ut på seksualitet? Skal være rimelig sexhugrig for å klare de der.

ShitDiddelyDo
Skrevet

You stud!

Forsøkt noe av det jeg har lagt ut på seksualitet? Skal være rimelig sexhugrig for å klare de der.

Jeg foretrekker enklere varianter. :)

Skrevet

Jeg foretrekker enklere varianter. :)

*vinker til deg inne på galleriet*

Vet du forresten hvordan jeg får svart på mailer uten at navnet mitt kommer opp? Har en cecilyadresse jeg vurderer å legge inn, men den er ikke brukbar så lenge navnet mitt også blir sendt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet du forresten hvordan jeg får svart på mailer uten at navnet mitt kommer opp? Har en cecilyadresse jeg vurderer å legge inn, men den er ikke brukbar så lenge navnet mitt også blir sendt.

Da tror jeg du må lage deg en anonym konto (hotmail eller lignende) og skrive inn noe tull der du normalt skriver for- og etternavn.

Skrevet

Hvis det er en "endre-ett-eller-annet"-knapp der, kan du kanskje endre signatur? Du får prøve å sende mail til deg selv for å sjekke om det går...

Skrevet

Da tror jeg du må lage deg en anonym konto (hotmail eller lignende) og skrive inn noe tull der du normalt skriver for- og etternavn.

Det går altså?

Hm, skal prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...