Excelsion Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 er du gutt??? jøsses trodde du var jente jeg Jeg er gutt ja, tenk så feil man kan ta =) 0 Siter
morsan Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hmmm, det burde funke for jenter. Verre for oss. Altså; med mindre vi heter Rune Rudberg eller driver Club4 i Trondheim. Hvorfor er det verre for gutter? Trodde gutter/menn i den alderen onanerte omtrent daglig, jeg. Og Porzaks regnestykke legger jo "bare" opp til annenhver dag! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Trekke fra for ferie og hellidager? *fnis* Man burde vel heller LEGGE TIL for de dagene!! :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Man burde vel heller LEGGE TIL for de dagene!! :-) Jepp - i hvert fall for ferier! Dager som Kristi Himmelfart og denslags er kanskje litt roligere på sexfronten. ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jepp - i hvert fall for ferier! Dager som Kristi Himmelfart og denslags er kanskje litt roligere på sexfronten. ;o) Nei, hvorfor det? Fridag, det også!! :-) Og attpåtil en fridag uten noe spesielt "program". Vanskeligere å få tid til de store utskeielsene i senga på julaften og 17. mai, ihvertfall med mye familiearrangementer på gang! ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Trekke fra for ferie og hellidager? *fnis* Ja, man kan da ikke jobbe hver eneste dag? :-) "............................" 0 Siter
morsan Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Ja, man kan da ikke jobbe hver eneste dag? :-) "............................" Jobb for noen - fritidssyssel for andre! ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jobb for noen - fritidssyssel for andre! ;-) Hehe. Kan være vanskelig å avgjøre hva som er hva innimellom :-) "............................" 0 Siter
morsan Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hehe. Kan være vanskelig å avgjøre hva som er hva innimellom :-) "............................" Har du en krevende madam? ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Har du en krevende madam? ;-) Ikke spesiellt :-) Men det er mulig jeg er usedvanlig lat. "............................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hvorfor er det verre for gutter? Trodde gutter/menn i den alderen onanerte omtrent daglig, jeg. Og Porzaks regnestykke legger jo "bare" opp til annenhver dag! ;-) Fordi gutter ikke klarer å finne seg et ligg hver dag, uansett hvordan de ser ut. Det gjør derimot jenter, nesten uansett hvordan de ser ut. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 så da blir jo det til at alle menn må være homofile, hvertfall før de gifter seg. Eller de gifte kvinnene kan ha mange elskere :-) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jeg ville ikke vært sammen med en jente jeg ikke hadde stolt på, altså hadde jeg ikke vært sammen med noen jeg ikke stolte på og dermed kunne bli sjalu på i utgangspunktet. Og hvor mange hun har hatt sex med sier lite om jenta er til å stole på eller ikke. Jeg ville vært mer skeptisk til en jente på 27 nmed 7 lange forhold bak seg enn en jente på 27 med 50 ons bak seg. Jente på 27 med 7 lange forhold bak seg? Hvordan rekker hun det? Dette blir et nytt regnestykke for de mattekyndige :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jente på 27 med 7 lange forhold bak seg? Hvordan rekker hun det? Dette blir et nytt regnestykke for de mattekyndige :-) ...hvis en tar utgangspukt i hva SDD mener med lenge så tror jeg ikke det blir så vanskelig.....:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jente på 27 med 7 lange forhold bak seg? Hvordan rekker hun det? Dette blir et nytt regnestykke for de mattekyndige :-) 7 forhold som alle er på 1,5 år. Eller noe i den duren. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 ...hvis en tar utgangspukt i hva SDD mener med lenge så tror jeg ikke det blir så vanskelig.....:-) Din... din... frekke tøs! 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg er 22 (jente) og har hatt 2 (fast forhold med begge) 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Din... din... frekke tøs! ....hunk....;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.