Gå til innhold

Antall sexpartnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

er du gutt??? jøsses trodde du var jente jeg

Jeg er gutt ja, tenk så feil man kan ta =)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• morsan

8

• Prozak

6

• Excelsion

2

Skrevet

Hmmm, det burde funke for jenter. Verre for oss. Altså; med mindre vi heter Rune Rudberg eller driver Club4 i Trondheim. :)

Hvorfor er det verre for gutter? Trodde gutter/menn i den alderen onanerte omtrent daglig, jeg. Og Porzaks regnestykke legger jo "bare" opp til annenhver dag! ;-)

Skrevet

Trekke fra for ferie og hellidager?

*fnis*

Man burde vel heller LEGGE TIL for de dagene!! :-)

Skrevet

Man burde vel heller LEGGE TIL for de dagene!! :-)

Jepp - i hvert fall for ferier!

Dager som Kristi Himmelfart og denslags er kanskje litt roligere på sexfronten. ;o)

Skrevet

Jepp - i hvert fall for ferier!

Dager som Kristi Himmelfart og denslags er kanskje litt roligere på sexfronten. ;o)

Nei, hvorfor det? Fridag, det også!! :-)

Og attpåtil en fridag uten noe spesielt "program". Vanskeligere å få tid til de store utskeielsene i senga på julaften og 17. mai, ihvertfall med mye familiearrangementer på gang! ;-)

Skrevet

Trekke fra for ferie og hellidager?

*fnis*

Ja, man kan da ikke jobbe hver eneste dag? :-)

"............................"

Skrevet

Ja, man kan da ikke jobbe hver eneste dag? :-)

Jobb for noen - fritidssyssel for andre! ;-)

Skrevet

Jobb for noen - fritidssyssel for andre! ;-)

Hehe. Kan være vanskelig å avgjøre hva som er hva innimellom :-)

Skrevet

Hehe. Kan være vanskelig å avgjøre hva som er hva innimellom :-)

Har du en krevende madam? ;-)

Skrevet

Har du en krevende madam? ;-)

Ikke spesiellt :-)

Men det er mulig jeg er usedvanlig lat.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor er det verre for gutter? Trodde gutter/menn i den alderen onanerte omtrent daglig, jeg. Og Porzaks regnestykke legger jo "bare" opp til annenhver dag! ;-)

Fordi gutter ikke klarer å finne seg et ligg hver dag, uansett hvordan de ser ut. Det gjør derimot jenter, nesten uansett hvordan de ser ut.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

så da blir jo det til at alle menn må være homofile, hvertfall før de gifter seg.

Eller de gifte kvinnene kan ha mange elskere :-)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg ville ikke vært sammen med en jente jeg ikke hadde stolt på, altså hadde jeg ikke vært sammen med noen jeg ikke stolte på og dermed kunne bli sjalu på i utgangspunktet.

Og hvor mange hun har hatt sex med sier lite om jenta er til å stole på eller ikke.

Jeg ville vært mer skeptisk til en jente på 27 nmed 7 lange forhold bak seg enn en jente på 27 med 50 ons bak seg.

Jente på 27 med 7 lange forhold bak seg? Hvordan rekker hun det? Dette blir et nytt regnestykke for de mattekyndige :-)

Skrevet

Jente på 27 med 7 lange forhold bak seg? Hvordan rekker hun det? Dette blir et nytt regnestykke for de mattekyndige :-)

...hvis en tar utgangspukt i hva SDD mener med lenge så tror jeg ikke det blir så vanskelig.....:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

7 forhold som alle er på 1,5 år. Eller noe i den duren. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

...hvis en tar utgangspukt i hva SDD mener med lenge så tror jeg ikke det blir så vanskelig.....:-)

Din... din... frekke tøs!

Skrevet

Jeg er 22 (jente) og har hatt 2 (fast forhold med begge)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...