Gjest Persille Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Nei, hvorfor det? Fridag, det også!! :-) Og attpåtil en fridag uten noe spesielt "program". Vanskeligere å få tid til de store utskeielsene i senga på julaften og 17. mai, ihvertfall med mye familiearrangementer på gang! ;-) Hadde du ikke hatt så mange utskeielser i sengen hadde du heller ikke hatt så store familiearrangement på disse dagene 0 Siter
morsan Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Hadde du ikke hatt så mange utskeielser i sengen hadde du heller ikke hatt så store familiearrangement på disse dagene *S* Skyld ikke på meg! :-) Jeg har "bare" en jeg - men flere søsken som har flere barn!! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Fordi gutter ikke klarer å finne seg et ligg hver dag, uansett hvordan de ser ut. Det gjør derimot jenter, nesten uansett hvordan de ser ut. "Fordi gutter ikke klarer å finne seg et ligg hver dag, uansett hvordan de ser ut." Og sp nevner du Rune Rudberg i forrige innlegg!!! MAKAN!! Hvor er logikken, mann? ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 "Fordi gutter ikke klarer å finne seg et ligg hver dag, uansett hvordan de ser ut." Og sp nevner du Rune Rudberg i forrige innlegg!!! MAKAN!! Hvor er logikken, mann? ;-) Når det gjelder Rune Rudberg sier vel egentlig hans sinnssyke puletall mer om kvinnfolk enn om han. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 7 forhold som alle er på 1,5 år. Eller noe i den duren. OK, teoretisk sett går det vel kanskje. 0 Siter
morsan Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Når det gjelder Rune Rudberg sier vel egentlig hans sinnssyke puletall mer om kvinnfolk enn om han. *he he* Det har du selvsagt helt rett i! Men det uansett hva slags damer vi her snakker om, så er det dog likevel et faktum at fyren får seg ganske mye til tross for utseende og andre sider ved hans fremtoning! ;-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hvis man angrer, har man hatt for mange. Hvis ikke, er det vel bare å ha seg til det ryker nedentid. Lol - utrolig bra formulering ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.