Gå til innhold

avmakt


Gjest svaksterk

Anbefalte innlegg

Gjest svaksterk

Plages veldig med slitenfølelse i hele kroppen. Armene og føttene har en merkelig *prikking* over seg og det er som om jeg ikke får dem til å fungere. (selv om jeg alltid får det :-) )

Jeg blir tiltaksløs og klarer ikke gjøre de tingene jeg så gjerne ønsker å gjøre.... sitter her foran nettet isteden.

Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Munoine

Hei:)

har opplevd *prikking i forhidelse med agnst. Kan ha noe med blodsirkuasjon overfladisk pust, som ved panikkagnst, når man puster fort, får mer oksygen. Også hvis jeg trener og driver intenset og ensidig på noen muskelgrupper, kan det svekke blosirkuajonen. Angst kan gjerne sette seg i beina. Kroppen blir anspent og stressa.

Kan det være angst, tror du? Det er ikke alltid så lett å finne ut hva symptomene er med en gang. Hva som var sammenhengen så lett.

Hvis du har angst og derprejoner kan det gjøre en sliten. Det er vanlig. Angst krever energi, og kan gi slitenreaskjoner. Når en er deprimert mange som opplver mindre tiltakslyst.

Håper du føler deg bedre snart og får styrke tilbake!:) når du har hvilt deg.

*oppmuntringsklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svaksterk

Hei:)

har opplevd *prikking i forhidelse med agnst. Kan ha noe med blodsirkuasjon overfladisk pust, som ved panikkagnst, når man puster fort, får mer oksygen. Også hvis jeg trener og driver intenset og ensidig på noen muskelgrupper, kan det svekke blosirkuajonen. Angst kan gjerne sette seg i beina. Kroppen blir anspent og stressa.

Kan det være angst, tror du? Det er ikke alltid så lett å finne ut hva symptomene er med en gang. Hva som var sammenhengen så lett.

Hvis du har angst og derprejoner kan det gjøre en sliten. Det er vanlig. Angst krever energi, og kan gi slitenreaskjoner. Når en er deprimert mange som opplver mindre tiltakslyst.

Håper du føler deg bedre snart og får styrke tilbake!:) når du har hvilt deg.

*oppmuntringsklem*

Hei munoine :)

Du skifter nick hele tiden du! :D

ja...det er mulig det kan være det, en blanding. Ellers tror jeg kanskje kroppen sier fra at jeg må hvile meg nå. Ikke at jeg skal være passiv, men gi meg hvile i form av å ikke presse og *banke opp* meg selv med dårlig samvittighet.

Så nå prøver jeg å være som jeg er, uten å ha en dårlig bismak for det.

Kanskje jeg da klarer å slappe av. :-)

Ha en fin dag, så snakkes vi på ranglerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...