Gå til innhold

FU: Hvilken bil har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysgjerrig på hvordan bilparken til DOL'erne ser ut :-)

Jeg er den overlykkelige eier av en 1999 BMW 520iAT Shadowline

Vi har også en 1994 Audi 80 avant Color Edition

Skrevet

Jeg har en Volvo S40 og er veldig fornøyd med bilen.

Skrevet

For tiden har husstanden en 1985 modell Daihatsu Charmant.

Tipper vi er de eneste på DOL som kjører rundt med den type bil *s*

Skal skifte til sommeren - og drømmer om å få tak i en Citroen CX i brukbar stand, fortrinnsvis en stasjonsvogn.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har en Nissan Primera`95 modell.

Har ikke lån på den, så den får duge en god stund til ;-)

fei1365380229
Skrevet

Opel Zafira 2002 mod. har vi. Den er billig for å være flerbruksbil. Har ikke hatt noe trøbbel med den heller.

Må ha så stor bil siden vi har 4 unger.

Skrevet

Opel Zafira 2002 modell.

Helt greit fornøyd. Drømer om en Saab 9-5 stasjonsvogn, men den er litt i dyreste laget...

Skrevet

Nybilen er en 1992 Caravelle, og gamlebilen er fra 1986. Volvo 240 stasjon. Går som en rakett. >=====>>> *poff*

Jada.

Skrevet

Nybilen er en 1992 Caravelle, og gamlebilen er fra 1986. Volvo 240 stasjon. Går som en rakett. >=====>>> *poff*

Jada.

En rusten 1992 Caravelle, tiseter. Skal kvitte meg med den i aar, altsaa!

Skrevet

En rusten 1992 Caravelle, tiseter. Skal kvitte meg med den i aar, altsaa!

Min er det i det minste ikke rust på - men jeg har vel nærmest sprengt stereoanlegget for å overdøve dieselduren.

Å føre en vanlig samtale mens vi er på tur i caravellen er mer som en vits. Vi bruker "tegn"...

Skrevet

Min er det i det minste ikke rust på - men jeg har vel nærmest sprengt stereoanlegget for å overdøve dieselduren.

Å føre en vanlig samtale mens vi er på tur i caravellen er mer som en vits. Vi bruker "tegn"...

Hehe... min braaker ikke stort, men jeg er lei av rusta. Og saa er jeg lei av aa maatte ta den til EUkontroll hvert eneste aar...

Skrevet

Hehe... min braaker ikke stort, men jeg er lei av rusta. Og saa er jeg lei av aa maatte ta den til EUkontroll hvert eneste aar...

Sånn sett er det fint med åtteseter :)

Ønsker meg en snertnere bil, men vi har fire unger og trenger plassen.

Clue1365380406
Skrevet

BMW 523IA M-edition, 2000 mod

+ en bil som er såpass spesiell at jeg ikke er anonym lenger hvis jeg sier noe om den...

Skrevet

En lilla en.

Det er lilla biler som er best, sant?

Jeg er ikke veldig jålete, men grensa går ved brun bil. Neste hakk må da være lilla... :P

Skrevet

Jeg er ikke veldig jålete, men grensa går ved brun bil. Neste hakk må da være lilla... :P

Den er sølv metallic med lilla skjær, så det er faktisk ikke så ille som det høres ut som. Det var faktisk gubben som falt for fargen først...

Skrevet

Den er sølv metallic med lilla skjær, så det er faktisk ikke så ille som det høres ut som. Det var faktisk gubben som falt for fargen først...

Ok - det blir jo noe heelt annet. Tror jeg har en sånn neglelakk et sted... :)

Skrevet

Nissan Micra, en deilig bil, som går både forover og bakover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...