Moraki Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Nå har jeg bestilt billett :-) Betalte 3098 for en to ukers tur, det var jo ikke så ille som sist. Det er jo litt vrient nå utenfor sesongen. Tusen takk for hjelpen :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Kala! :-) Hvor bestilte du da? Gleder meg til jeg sjøl kan vende nesa nedover, da til Lesvos, i juni... :-) Kalo taxidi! 0 Siter
Moraki Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Kala! :-) Hvor bestilte du da? Gleder meg til jeg sjøl kan vende nesa nedover, da til Lesvos, i juni... :-) Kalo taxidi! Euxaristo, episis, nai einai poli kala! Bestilte fra Apollo der du viste meg :-) Når jeg drar i sommer blir det enten Sterling eller en eller annen kjempevbillig restplass, men får takke meg til tre lapper i denne runden :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Euxaristo, episis, nai einai poli kala! Bestilte fra Apollo der du viste meg :-) Når jeg drar i sommer blir det enten Sterling eller en eller annen kjempevbillig restplass, men får takke meg til tre lapper i denne runden :-) Får chartertur for ca 3750 per pers vi, to uker, enkelt "studio" bare da, men greit nok for oss, skal ikke være så mye inne uansett... :-) Episis einai kala! Perimeno pws poli... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.