Gå til innhold

Hva er ditt beste kjøp på netthandelen.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv gjort både gode og midre gode kjøp der...

Mine beste 2 kjøp fra netthandelen.no er en nokia 7600 til kr 2000,-

Og en cd-eske i aluminium (den har de faktisk enda) med plass til 390 cd/dvd`er. Den var utrooolig praktisk, og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte en til samme dag.

Den betalte jeg 202,- for.

Skrevet

Kjøpte kaffetrakter, vannkoker og brødrister for 149 kr tilsammen! Fornøyd med det, ja:-)

lalala1365380457
Skrevet

vi er litt usikkre på om vi er fornøyd med vårt kjøp. må vente til vi får den.. fikk litt sjokk. vi kjøpte en kjøkkenmaskin der, la inn bud på 450 som vi fikk.. fikk sjokk når vi fant ut at med frakt og ekspidisjonsgebyr var vi opp i 750 kr som sluttpris =/

Skrevet

Kjøpte en stødig og flott trille til litt over 400,- kr som jeg er fornøyd med at jeg vant...

Og et sjakkspill i glass som jeg fikk for 10,- kr. For det er så pent.

Mindre fornøyd med meg selv fordi jeg bød på - og vant - et høreapparat (herregud *rister på hodet*) og en minisafe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...