Erik Johannessen, Tannlege Skrevet 28. januar 2001 Skrevet 28. januar 2001 Jeg er her ved min bærebare. Jeg er blitt deltids-byråkrat og det tar tid. De siste dagene har jeg vært på Geilo. Ikke bare for å oppsøke stillheten på fjellvidda, men for å la meg belære meg mer om mitt fag. Meningen er jo at jeg skal komme tilbake. Enda mer uthvilt og klar for oppgaver og enda mer kompetent til å drive med det jeg skal. 0 Siter
Amiga Skrevet 28. januar 2001 Skrevet 28. januar 2001 Du oxo ?? Loller: Og jeg som for en gangs skyld var innom småprat i dag og så var du der ikke! *klem* :-) http://www.doktoronline.no/homepage/amiga/ 0 Siter
Gjest margen Skrevet 21. mars 2001 Skrevet 21. mars 2001 Min sønn har fått påvist lungebetennelse med Chlamydia. Hva er årsaken til en slik betennelse ? Hvor kommer smitten fra ? 0 Siter
Gjest margen Skrevet 21. mars 2001 Skrevet 21. mars 2001 Min sønn har fått påvist lungebetennelse med Chlamydia. Hva er årsaken til en slik betennelse ? Hvor kommer smitten fra ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.