Bitis Gabonica Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Kan noen berolige meg? Har i det siste hatt tiltagende smerter i venstre side av brystet. Det sitter liksom under ribbeinsbuen og stråler ut i hele siden. Jeg "håper" det er muskelspenninger og ikke noe annet. Noen andre her som har opplevd noe lignende? Hva måtte i så fall til for å bli kvitt det? Jeg skal gå til lege first thing i morgen, men jeg blir litt nervøs liksom... Er redd for noe galt med, milten eller noe slikt. *litt småhypokonder* Det skal sies at jeg har det tøft om dagen, fordi en svært nær venninne dessverre døde helt uventet for en drøy uke siden. 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hei, Det høres ut som om du har trukket en muskel. Det kan være veldig vondt. *klem* 0 Siter
Mistera Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Siden det høres litt nesten sånn ut som jeg hadde for noen uker siden, som bare ble mere og mere tiltagende... Det var galleblæren hos meg:) nå er den borte og da slipper jeg det problemet:) 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Siden det høres litt nesten sånn ut som jeg hadde for noen uker siden, som bare ble mere og mere tiltagende... Det var galleblæren hos meg:) nå er den borte og da slipper jeg det problemet:) Galleblæren er på høyre side 0 Siter
Mistera Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Galleblæren er på høyre side Kan ikke jeg vite vel;) de har jo tatt fra meg min så hehe... 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Galleblæren er på høyre side Mistera er en flaggermus, og henger opp-ned! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Skrevet 27. januar 2005 Kan ikke jeg vite vel;) de har jo tatt fra meg min så hehe... *lol* Var hos lege idag, men hun hadde helt bestemt seg for at det var psykisk betinget uten en gang å vise tegn til å ville undersøke meg . Greit. Kanskje har hun rett, men jeg synes det er en veldig uproff måte å ta hånd om pasienter på. Fikk noe å sove på om ikke annet, så jeg får håpe det hjelper slik at jeg kan få slappet av litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.