Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi som reiser ein del med fly, kjem ut for mykje rart.

Hine dagen vart eg sitjande ved sidan av ein av våre nye landsmenn (setet ditt er førehandsvald, så du kan ikkje velgje kor du vil sitte).

Eg frykta at det var ein somaliarm men fann så ut at han ikkje var fullt så brun i skinnet, så eg rekna med at han var frå Iran eller bortover der.

Eg er jo ein tolerant og verdsvant kar, så slikt reisefylgje plagar meg ikkje noko særleg. Men då karen drog opp noko som måtte vere koranen, innbunde i skinn, svart og med kråketeikn på, tok otten meg.

Då han byrja å bla i boka, syntest eg at eg høyrde han mumla. Så lukte han augene og vagga med hovudet. Helvete, tenke eg..no dreg han snart fram stikkvåpen eller eit halvt dusin molotovar.

Styresmaktene har kravd at vi borgarar skal vere "årvåkne" når vi er ute og flyg. Eg tenkte at det fan ikkje skal stå på meg, og la planene; Eg gnei varsamt og diskret ålbogen, formeleg kvesste han, og var klar til å køyre han hardt og presist oppunder den kjøtfulle nasen til utysket ved det minste teikn på terror.

Eg vurderte også eit pre-strike, altså å slå til på førehand, nærast for å vere på den trygge sida, men slo det frå meg...i høve eg tok feil.

Mullinga held fram og eg var klar til aksjon. Eg såg meg ut eit par røslege karar på andre sida av midtgangen som potensielt allierte i den striden som ville kome. Eg såg rett fram slik at sidesynet dekte fyren og det han eventuelt måtte finn på. Eg var klar.

Men det gjekk greit. Vi landa trygt. I mottakshallen vart somaliaren eller kva det var, teke i mot av ei fager norsk jente med pene born, som spurte om flyturen hadde gått fint. Og det hadde han, kunne somaliaren eller kva det var, stadfeste på velklingande bergensk.

Så ... ja, ja...

Skrevet

Så trist at du ikke ble hele nasjonens helt denne gangen heller.... hehehe...(",)...

Skrevet

Ja du høres i aller høyeste grad tolerant og verdensvant ut:-)

Skrevet

Ja du høres i aller høyeste grad tolerant og verdensvant ut:-)

Du burde kanskje la være å fly eller gjøre andre sosiale ting? Du hadde vel gitt meg en på trynet også..

Skrevet

Når jeg leser nynorsk, så pleier jeg å «låne» stemmen til Herbjørn Sørebø. Denne gangen satte det virkelig spissen på en fornøyelig historie.

Sørbø liknet forøvrig min gamle rektor fra Ungdomskolen, Kåre Garshol, både av utseende, stemme og mål. Og den mannen sto det pinadø respekt av, kanskje fordi han med sine nærmere to meter på sokken liknet denne gærne lensmannsbetjenten fra Ørje, Hakkihæl.

Vi som kjørte moped uten skilter var stadig på utkikk etter Simca'en hans.

jaja...

*gikk av sporet*

Skrevet

Kjenner meg litt igjen. Har også kjørt fly med mennesker med mørkere hudfarge enn meg. Og dessverre begynner tankene å gå. Skikkelig trist at vi skal bli så redde fordi noen idioter synes det er greit å terrorisere hele verden. Sukk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...