fei1365380229 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=264414 Jeg er lærer på videregående skole og vi gir ikke elevene nedsatt standpunktkarakter for ikke å ha møtt opp på prøver, det har jeg fått forståelse for at vi ikke har lov til. Vi må enten gi dem nye prøver eller gi dem ikke vurdert fordi vi ikke har karaktergrunnlag. Har Clemet egentlig forutsetninger til å være i den stillingen hun er? Det virker som hun har veldig liten forståelse for den norske skolehverdagen. 0 Siter
G-bo Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Hun burde i det minste sette seg inn i den jus`en som omhandler skolen. Det blir i overkant famlende når hun foreslår konsekvenser det åpenbart ikke er dekning for å gjennomføre... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Kanskje hun selv burde være elev ett halvt års tid, på samme grunnlag som de andre elevene, kanskje hun hadde fattet ting litt bedre da? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Stemmer, det er i strid med Opplæringslova. Clemet er ikke så god på den, hun... 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 "ar Clemet egentlig forutsetninger til å være i den stillingen hun er?" Syns i grunnen ikke det, nei. 0 Siter
flisa Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har alltid likt Clemet...men denne saken har jeg kke fulgt med på.....hm. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har alltid likt Clemet...men denne saken har jeg kke fulgt med på.....hm. Dette har ikke noe med å like eller ikke like å gjøre, dama er talentløs innen undervisning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.