Gå til innhold

Clemet

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=264414

Jeg er lærer på videregående skole og vi gir ikke elevene nedsatt standpunktkarakter for ikke å ha møtt opp på prøver, det har jeg fått forståelse for at vi ikke har lov til.

Vi må enten gi dem nye prøver eller gi dem ikke vurdert fordi vi ikke har karaktergrunnlag. Har Clemet egentlig forutsetninger til å være i den stillingen hun er? Det virker som hun har veldig liten forståelse for den norske skolehverdagen.

Skrevet

Hun burde i det minste sette seg inn i den jus`en som omhandler skolen. Det blir i overkant famlende når hun foreslår konsekvenser det åpenbart ikke er dekning for å gjennomføre...

Gjest Shira12
Skrevet

Kanskje hun selv burde være elev ett halvt års tid, på samme grunnlag som de andre elevene, kanskje hun hadde fattet ting litt bedre da?

Skrevet

Stemmer, det er i strid med Opplæringslova. Clemet er ikke så god på den, hun...

Gjest '!-o-!'
Skrevet

"ar Clemet egentlig forutsetninger til å være i den stillingen hun er?"

Syns i grunnen ikke det, nei.

Skrevet

Jeg har alltid likt Clemet...men denne saken har jeg kke fulgt med på.....hm.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg har alltid likt Clemet...men denne saken har jeg kke fulgt med på.....hm.

Dette har ikke noe med å like eller ikke like å gjøre, dama er talentløs innen undervisning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...