Gå til innhold

Forstørring av leppene, Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å forstørre leppene, har lest om Restylane & Perlane. Er det noen her som har 1ste eller 2 hånds erfaring med dette eller annen form for forstørring av leppene?

Det høres jo greit ut....

Både Restylane og Perlane, som har noe større partikler enn Restylane, er biologisk nedbrytbare hyaluronsyreprodukter som foreligger i gelform. Q-Med Estetics stabiliseringsmetode gjør det mulig å opprettholde ønsket volum over lengre tid, selv om selve produktmengden reduseres. Når gelen brytes ned binder hvert molekyl til seg mer og mer vann og tilslutt er det bare vann igjen.

Det at gelen forsvinner etter en tid er en meget viktig egenskap som utelukker varige negative forandringer. Flere andre stoffer, som blir brukt på samme måte, har en tendens til å danne klumper som ev. må fjernes med operasjoner.

En annen meget viktig ting er at det ikke er rapportert allergiske reaksjoner ved bruk av Restylane.

Virkningen av Restylane og Perlane varierer noe i forhold til hvor de blir sprøytet inn og noe fra person til person. Det vanlige er at effekten varer mellom 6 – 12 måneder. Kortest effekt får man av leppeforstørrelse som kan vare bare 2-6 mnd. Erfaring har vist at ved gjentatte innsprøytninger kan varigheten øke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172088-forst%C3%B8rring-av-leppene-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få ting her i verden som ser mer kunstig og jævlig ut enn fake lepper... Er du skikkelig heldig blir du seende ut som en fisk!

Kanske du ikke skal være så kritisk. Det er faktisk en del mennesker som nesten ikke har lepper i det hele tatt. Og da synes jeg det er helt greit.

(Ikke artig å bruke leppestift på en milimeter....)

Dersom du derimot har greie lepper er det selvsakt ikke fint å få disse ekstra store.

Få ting her i verden som ser mer kunstig og jævlig ut enn fake lepper... Er du skikkelig heldig blir du seende ut som en fisk!

Det var dette Triad spurte om:

"Er det noen her som har 1ste eller 2 hånds erfaring med dette eller annen form for forstørring av leppene?"

Har du ikke denne erfaringen så kan du la være å spørre. Triad gikk til dette forumet for å få saklig informasjon, ikke for å bli sjikanert :-(

hva har du egentlig her å gjøre på plastikkirurgi forumet med en sånn holdning? Vend tilbake til der du kom fra du.

Triad, jeg fikk litt dårlig samvittighet når jeg sendte deg til dette forumet og du så fikk det tåpelige svaret til "ikke gjør det".

Jeg har derfor prøvd å søke litt for deg i eldre svar her på DOL, men fant bare disse to trådene:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F48%2F4.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D1001330&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D1001330

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F48%2F9.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D1178815&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D1178815

Håper du snart får noen gode svar fra personer med erfaring på området. Lykke til!

Annonse

Gjest ikke gjør det !

hva har du egentlig her å gjøre på plastikkirurgi forumet med en sånn holdning? Vend tilbake til der du kom fra du.

Dama (eller fyren) spurte om erfaringer, ikke sant? De erfaringene jeg har er nøyaktig som beskrevet. Jeg har ikke sett ett tilfelle som ikke ser totalt kunstig og stivt ut, eller som en torsk!

Dessuten har du lite med hvilke forum jeg beveger meg på!

Dama (eller fyren) spurte om erfaringer, ikke sant? De erfaringene jeg har er nøyaktig som beskrevet. Jeg har ikke sett ett tilfelle som ikke ser totalt kunstig og stivt ut, eller som en torsk!

Dessuten har du lite med hvilke forum jeg beveger meg på!

nr.1 det høres ikke ut som du har erfaring! du har sett dette på noen andre og gjort deg opp en mening om at det er stygt. Mange blir kjempe fine med det så du har nok ikke så veldig god peiling på dette.

nr.2 poenget mitt var at hvis man skal vanke på plastikkirurgi forumet bør man være mer åpen til slike inngrep og ikke komme med usaklige uttalser som det du gjorde!

nr 3 utifra hennes innlegg skjønner de aller fleste at hun har tenkt å ta dette uansett, da er det bedre at de som virkelig har erfaring med dette kommer med sine synspunkter enn at f.eks du kommer med en uttaelse om at hun kommer til å se ut som en fisk!

Kanske du ikke skal være så kritisk. Det er faktisk en del mennesker som nesten ikke har lepper i det hele tatt. Og da synes jeg det er helt greit.

(Ikke artig å bruke leppestift på en milimeter....)

Dersom du derimot har greie lepper er det selvsakt ikke fint å få disse ekstra store.

Jeg har forstørret leppene med Restylane og det ser ikke fake ut i det hele tatt. Leppene har beholdt sin naturlige form men er fyldigere - rett og slett. Gjorde det i Desember og skal ta en refill neste uke. Virkningen er der fremdeles men de anbefaler en "touch up" etter en stund.

Triad, jeg fikk litt dårlig samvittighet når jeg sendte deg til dette forumet og du så fikk det tåpelige svaret til "ikke gjør det".

Jeg har derfor prøvd å søke litt for deg i eldre svar her på DOL, men fant bare disse to trådene:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F48%2F4.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D1001330&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D1001330

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F48%2F9.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D1178815&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D1178815

Håper du snart får noen gode svar fra personer med erfaring på området. Lykke til!

Takk for hjelpen "Lurulf"! Fikk også endelig et seriøst svar fra "Lucky Lips"... Fremdeles litt skeptisk men også veldig nysgjerrig ;-)

Ha en fortsatt god dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...