Gå til innhold

Interiør: 'krystaller'

Gjest Takk for svar i såfall!!

Anbefalte innlegg

Gjest Takk for svar i såfall!!
Skrevet

Hei

Vet du hvor jeg kan få tak i sånne krystall-dingser som henger i noen lysekroner?

Finner ikke sånn lysekrone jeg vil ha, og tenkte å lage en selv...

Gjest Jenter hjelper hverandre! *blomst*
Skrevet

Hvordan skal du gjøre det? Jeg skal nemlig også lage en til barnerommet. Fargede prismer/krystaller fant jeg på IKEA, men du vil kanskje ha blanke voksen-prismer/krystaller?

Skrevet

du kan kjøpe gamle ødelagte lysekroner og ta ut hele prismer og sette sammen til din egen.

Sjekk loppemarkeder og qxl, finn osv

Gjest så jeg de
Skrevet

Så noen som solgte slike på finn.no, men du får søke selv :o)

Gjest Lykke til med din!
Skrevet

Hvordan skal du gjøre det? Jeg skal nemlig også lage en til barnerommet. Fargede prismer/krystaller fant jeg på IKEA, men du vil kanskje ha blanke voksen-prismer/krystaller?

Finne meg en enkel, og forhåpentligvis billig, lampe som jeg fester 'krystaller' jeg kjøper nye (eller som jeg tar fra evt.brukte jeg finner på loppis etc)

De har jo ofte en (stål-)tråd festet på seg, og så er det 'bare' å feste den til 'hva-det-måtte-være'

Ja, jeg tenkte å lage meg en lekker,'voksen',spisebordlampe, jeg;-)

Gjest Takk allikevel
Skrevet

Så noen som solgte slike på finn.no, men du får søke selv :o)

De så jeg også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...