Gå til innhold

Smerter i halebenet

Anbefalte innlegg

Jeg må vite om jeg bekymrer meg uten grunn. Har nemlig hatt smerter i hale-benet i noen uker. Smertene er der bare når det blir trykk på dette benet. F.eks. visst jeg tar på det og presser det opp. eller også vist jeg er på do. Jeg falt på baken for 1 mnd siden ca da jeg sto på ski, men.. det burde vel ha gått over til nå?! jeg har i det siste fått smerter nederst på sidene i ryggen..men dette er bare noe som forsvinner like fort som det kommer! skjedd 2 ganger!

Er til vanlig plaget med ømfintlig mage og reagerer på melke varer. Får diare!På finger knoklene har jeg fått en oransje farget hud! Hva skjer med meg?! jeg er kun 22 år!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17211-smerter-i-halebenet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...