Gå til innhold

Kattskit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et råd mot at katter skiter i og rundt sandkassa til ungene? Vi har not over, men den driter lell!!

Det er naboens katt som står for udåden. Jeg ser at han gjør det omtrent hver dag. Vi har katter selv, men de går andre steder og gjør fra seg.

Det er skikkelig kvalmt og ekkelt. Har tatt det opp med naboen, men hun mener at det likesågodt kan være våre katter som gjør det.

Noen som har et bra kjerringråd som får katten til å "skifte plass"?

Gjest katteeier
Skrevet

ferskt appelsinskall kan legges der man ikke ønsker at katten skal gjøre fra seg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Putt sennep i ræva på'n hvis du vil bli kvitt problemet for godt.

En kompis gjorde det når vi var barn og det funka.

Skrevet

Du kan prøve å bruke et stort, gammelt stretch-laken i stedet for nota.

Det virker, i følge en venninne av meg.

Skrevet

Fy og skamme seg!

Skrevet

For 10 år siden hadde vi samme problemet, dvs. det var vi som var "naboen".

Vi kjøpte noe som het "Katt deg vekk" på jernvare mener jeg å huske.

Det egner seg ikke så godt hvis barna er så små at de fortsatt spiser mye sand, men virket mot katten vår ihvertfall.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Som "katteeier" skriver, kan du ha appelsinskall i sandkassen. Jeg fikk tips om eddik en gang... Men husker ikke om jeg blandet den ut litt...

Skrevet

Hvis katten ønsker hevn, skal jeg mer enn gjerne spandere bodsennepen!

Hilsen skuffet

Skrevet

Barnehagene har noe i sanden som skal hjelpe mot dette. Selv har vi sandkasse med lokk.

Skrevet

Var det meningen vi skulle le? I så fall må du komme opp med noe annet, den der har vi alle hørt før.

Skrevet

Få snekret sammen et lokk som dekker kassa når den ikke brukes.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Var det meningen vi skulle le? I så fall må du komme opp med noe annet, den der har vi alle hørt før.

Har alle hørt den før? Ante ikke at det var så vanlig. Det er i hvert fall fakta faen. Han stappet sennep i ræva på kattefaen som løp seg ihjel - og dermed sluttet den også å drite i diverse sandkasser. Døde katter driter ikke.

Man må tenke alternativt for å få bukt med katteproblemet.

Skrevet

Har alle hørt den før? Ante ikke at det var så vanlig. Det er i hvert fall fakta faen. Han stappet sennep i ræva på kattefaen som løp seg ihjel - og dermed sluttet den også å drite i diverse sandkasser. Døde katter driter ikke.

Man må tenke alternativt for å få bukt med katteproblemet.

Ikke morsomt!

Jeg kunne denge alle som er slemme med dyr og alle de som ler av det.

Her skal du få en liten kilevink som smakebit:

*kABOINK*

*hever armene over hodet og jubler over fulltrefferen, mens SDD ligger tommelumsk på gulvet og teller stjerner*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke morsomt!

Jeg kunne denge alle som er slemme med dyr og alle de som ler av det.

Her skal du få en liten kilevink som smakebit:

*kABOINK*

*hever armene over hodet og jubler over fulltrefferen, mens SDD ligger tommelumsk på gulvet og teller stjerner*

Det er ikke jeg som var slem med kattefaen. Det var en barndomsvenn av meg. Jeg var ikke engang der.

Jeg er alltid snill med dyr. Sånn bortsett fra at jeg spiser dem jevnlig og skal spise dyr over noen øl i kveld også! :)

Skrevet

Det er ikke jeg som var slem med kattefaen. Det var en barndomsvenn av meg. Jeg var ikke engang der.

Jeg er alltid snill med dyr. Sånn bortsett fra at jeg spiser dem jevnlig og skal spise dyr over noen øl i kveld også! :)

Men atte, men atte...

Du skrev jo om det her, og jeg tolket det dithen at du syntes det hele var litt småmorsomt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men atte, men atte...

Du skrev jo om det her, og jeg tolket det dithen at du syntes det hele var litt småmorsomt.

Nei, det var ikke spesielt stas det der. Ble opprør og greier i nabolaget.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Skal du spise katt over noen øl ikveld?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal du spise katt over noen øl ikveld?

Nei, jeg håper da for guds skyld de har annet på menyen enn fristyrstekt kattefaen med hvitløksgratinerte poteter og stekte champignoner.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Nei, jeg håper da for guds skyld de har annet på menyen enn fristyrstekt kattefaen med hvitløksgratinerte poteter og stekte champignoner.

Kanksje det er godt? Jeg vet ikke, jeg har ikke smakt det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanksje det er godt? Jeg vet ikke, jeg har ikke smakt det.

Spør Sør. Han har sikkert spist katt bare på faen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...