Gjest KariKruskakli. Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg, mannen min og eldstedatteren hadde kanskje overlevd. Men jeg tror kanskje mellomstemann ikke hadde overlevd uten antibiotika. Tror også det hadde sett stygt ut for min for tidlig fødte datter. Hun ble svært syk, da hun var et halvt år gammel og fikk RS-virus. Er ikke godt og si hva som hadde skjedd hvis jeg ikke hadde trosset fastlegen og dratt til sykehuset med henne. 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg, mannen min og eldstedatteren hadde kanskje overlevd. Men jeg tror kanskje mellomstemann ikke hadde overlevd uten antibiotika. Tror også det hadde sett stygt ut for min for tidlig fødte datter. Hun ble svært syk, da hun var et halvt år gammel og fikk RS-virus. Er ikke godt og si hva som hadde skjedd hvis jeg ikke hadde trosset fastlegen og dratt til sykehuset med henne. Jeg hadde ikke overlevd, den andre fødselen. Hvis ikke jeg hadde født på sykehus, så hadde jeg dødd, av at morkaka ikke ville ut. Den måtte hentes ut. 0 Siter
damedame Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hadde du levd i 1650 hadde du neppe reist særlig mye. Men du hadde nok blitt brent som et eller annet faenskap siden du tydeligvis foretrekker damer. ;-) Ja, jeg vet 0 Siter
cecily Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Ja, har aldri brukt medisiner av noe slag, men har jo vært ute og reise, så vaksinene har kanskje berget meg? Husker ikke engang sist jeg tok smertestillende. Tror det må ha vært det året tidlig i tyveårene hvor jeg var på ferie og fikk noen enorme gnagsår under fotsålene. Igrunn en morsom historie. Jeg har heller aldri besvimt, men den gangen hadde jeg vært vært på byen og danset hele natten, spist alt for lite og gått veldig mye (i tillegg til dansingen). Resultatet var dårlig form og gigantiske gnagsår. På herberget jeg bodde fikk jeg smertestillende av noen ukjente, men det var ikke nok. Tok så taxi til et søndagsåpent apotek. Lang kø. Mens jeg ventet kom det en amerikans turist bort til meg - med en pakke big-size kondomer i hånda. Spurte meg om jeg visste om det fantes større størrelser. Dét ante jeg ikke noe om, men jeg var så dårlig at jeg måtte anstrenge meg for å si det. I tillegg syntes jeg det var pinlig. Plutselig svartnet det for meg og jeg våknet igjen i det jeg hendene traff gulvet. Prøvde å sjangle meg på beina igjen og klarte det såvidt, før jeg ble geleidet ut på pauserommet. Jadda. Hånei, du, du ble vel imponert av størrelsen til denne amerikanosen. Så imponert at du måtte rett og slett dåne litt. tjihi c",) 0 Siter
damedame Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hånei, du, du ble vel imponert av størrelsen til denne amerikanosen. Så imponert at du måtte rett og slett dåne litt. tjihi c",) Haha, man skal jo aldri utelukke noe Om ikke imponert, så har jeg vel heller blitt forferdet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.