Gå til innhold

FU:favortitt te

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) Er vel ingen te-ekspert, men ceylon-te med melk er rett og slett _himla_ godt!!Ergerlig at jeg levde uvitende om det i 23 lange år, hihi.Nå er det et must i hverdagen. Må ha det, bare må ha det:)

Ha en fortryllende og koffeinfyllt aften,

Jo, takk det samme, baredu.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

6

• cecily

4

• flisa

3

• annegunn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Twinings lady grey, etter mange år med twinings earl grey. Uten sukker og melk.

Men det må være løs te, trukket i kanne og med kokende vann. Hvorfor teposer er allmennt akseptert er for meg et mysterium - ville kaffedrikkerene akseptert pulverkaffe?

Skrevet

Jeg drikker svært lite te. Men kaffe DET er godt det :-)

Skrevet

Den smakte jeg i går - Bringebærte!

Ellers drikker jeg EPLE/KANEL-te :-)

fei1365380229
Skrevet

Eple, rosin og kanelte er favoritten her for tiden også. Altså i samme tepose.

Skrevet

*gispe*

Skrevet

Eple, rosin og kanelte er favoritten her for tiden også. Altså i samme tepose.

De rundt meg syns det er kvalmt - drikker det på jobben - de syns det lukter flytende eplekake. Men kanel er så liddelig sunt så....steker kjøttdeigen i kanel også jeg...

fei1365380229
Skrevet

De rundt meg syns det er kvalmt - drikker det på jobben - de syns det lukter flytende eplekake. Men kanel er så liddelig sunt så....steker kjøttdeigen i kanel også jeg...

Synes også kanel er godt, har det på cottage cheese sammen med melon.

Kanel på kjøttdeig? - det må jeg prøve.

Skrevet

Synes også kanel er godt, har det på cottage cheese sammen med melon.

Kanel på kjøttdeig? - det må jeg prøve.

ja, lag lasagne med det! ANBEFALES - og masse muskat i ostesausen :)

Skrevet

Twinings lady grey, etter mange år med twinings earl grey. Uten sukker og melk.

Men det må være løs te, trukket i kanne og med kokende vann. Hvorfor teposer er allmennt akseptert er for meg et mysterium - ville kaffedrikkerene akseptert pulverkaffe?

Jeg kjenner mange kaffedrikkere som elsker pulverkaffe og foretrekker det. Faktisk når jeg 1 gang i året besøker slekta får jeg pulverkaffe over alt "/&¤#&¤!#".

Men selv liker jeg faktisk pose-te bedre enn løs te når det gjelder twinnings og andre "vanlige" teer.

Skrevet

Ceylon te (Ahmads tea), med en skvett melk er min nye favoritt!:)

Kremmerhusets Bali Night frukt er også knallgod!Anbefales!

Denne achmad-te-tingen eller hva den het.. utrolig god te. Iallefall med ferskensmak.

Skrevet

Twinings green tea med apple og Twinings selection vanilla.

Det er de jeg har funnet, si gjerne ifra om du vet om noen andre :-)

Saften var fra Lerum.

Jeg synes egentlig liptons vaniljete er best, men den er kanskje bare å få tak i i sverige.

Gjest baremei
Skrevet

KJærlighets te. NAM!!!

Er det et middel mot ufrivillig enslighet?

*håpefull*

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg synes egentlig liptons vaniljete er best, men den er kanskje bare å få tak i i sverige.

Jeg har ikke funnet den her iallefall.

Men det er jo typisk, når noe er godt, så må en over grensa for og få tak i det.

Og jeg bor langt fra grensa.

Skrevet

Den store favoritten er nok twinnings earl grey.

Ellers elsker jeg alle twinnings sine frukt-teer, og tetley sin "english breakfast-tea" i drawstring-variant.

Celestial seasonings tuscany orange spicer er en kjempegod kanelte, og yogi-te med kanelsmak er også godt.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg også, hvilke navn/merker har de smakene?

Kjøpte forresten tyggis med eplesmak idag, nam nam, har trykt i meg en hel pakke...

Skrevet

Jeg har ikke funnet den her iallefall.

Men det er jo typisk, når noe er godt, så må en over grensa for og få tak i det.

Og jeg bor langt fra grensa.

Ja.. jeg mistenker svenskene for å ha bedre smak enn oss egentlig. Det er flere ting som fungerer der, færre flopper. Mange ting som har floppet i Norge stortrives i Sverige.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja.. jeg mistenker svenskene for å ha bedre smak enn oss egentlig. Det er flere ting som fungerer der, færre flopper. Mange ting som har floppet i Norge stortrives i Sverige.

Merkelig det der, kanskje vi nordmenn er for sære?!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...