cecily Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Er vel ingen te-ekspert, men ceylon-te med melk er rett og slett _himla_ godt!!Ergerlig at jeg levde uvitende om det i 23 lange år, hihi.Nå er det et must i hverdagen. Må ha det, bare må ha det:) Ha en fortryllende og koffeinfyllt aften, Jo, takk det samme, baredu. 0 Siter
Kjersti S Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Sun Teas "Blue fruit" med honning eller sukker 0 Siter
annegunn Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Twinings lady grey, etter mange år med twinings earl grey. Uten sukker og melk. Men det må være løs te, trukket i kanne og med kokende vann. Hvorfor teposer er allmennt akseptert er for meg et mysterium - ville kaffedrikkerene akseptert pulverkaffe? 0 Siter
serendipity Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg drikker svært lite te. Men kaffe DET er godt det :-) 0 Siter
flisa Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Den smakte jeg i går - Bringebærte! Ellers drikker jeg EPLE/KANEL-te :-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Den smakte jeg i går - Bringebærte! Ellers drikker jeg EPLE/KANEL-te :-) Eple, rosin og kanelte er favoritten her for tiden også. Altså i samme tepose. 0 Siter
cecily Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Den smakte jeg i går - Bringebærte! Ellers drikker jeg EPLE/KANEL-te :-) *gispe* 0 Siter
flisa Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Eple, rosin og kanelte er favoritten her for tiden også. Altså i samme tepose. De rundt meg syns det er kvalmt - drikker det på jobben - de syns det lukter flytende eplekake. Men kanel er så liddelig sunt så....steker kjøttdeigen i kanel også jeg... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 De rundt meg syns det er kvalmt - drikker det på jobben - de syns det lukter flytende eplekake. Men kanel er så liddelig sunt så....steker kjøttdeigen i kanel også jeg... Synes også kanel er godt, har det på cottage cheese sammen med melon. Kanel på kjøttdeig? - det må jeg prøve. 0 Siter
flisa Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Synes også kanel er godt, har det på cottage cheese sammen med melon. Kanel på kjøttdeig? - det må jeg prøve. ja, lag lasagne med det! ANBEFALES - og masse muskat i ostesausen 0 Siter
tiliti Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Twinings lady grey, etter mange år med twinings earl grey. Uten sukker og melk. Men det må være løs te, trukket i kanne og med kokende vann. Hvorfor teposer er allmennt akseptert er for meg et mysterium - ville kaffedrikkerene akseptert pulverkaffe? Jeg kjenner mange kaffedrikkere som elsker pulverkaffe og foretrekker det. Faktisk når jeg 1 gang i året besøker slekta får jeg pulverkaffe over alt "/&¤#&¤!#". Men selv liker jeg faktisk pose-te bedre enn løs te når det gjelder twinnings og andre "vanlige" teer. 0 Siter
tiliti Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Ceylon te (Ahmads tea), med en skvett melk er min nye favoritt! Kremmerhusets Bali Night frukt er også knallgod!Anbefales! Denne achmad-te-tingen eller hva den het.. utrolig god te. Iallefall med ferskensmak. 0 Siter
tiliti Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Twinings green tea med apple og Twinings selection vanilla. Det er de jeg har funnet, si gjerne ifra om du vet om noen andre :-) Saften var fra Lerum. Jeg synes egentlig liptons vaniljete er best, men den er kanskje bare å få tak i i sverige. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 KJærlighets te. NAM!!! Er det et middel mot ufrivillig enslighet? *håpefull* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg synes egentlig liptons vaniljete er best, men den er kanskje bare å få tak i i sverige. Jeg har ikke funnet den her iallefall. Men det er jo typisk, når noe er godt, så må en over grensa for og få tak i det. Og jeg bor langt fra grensa. 0 Siter
tiliti Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Den store favoritten er nok twinnings earl grey. Ellers elsker jeg alle twinnings sine frukt-teer, og tetley sin "english breakfast-tea" i drawstring-variant. Celestial seasonings tuscany orange spicer er en kjempegod kanelte, og yogi-te med kanelsmak er også godt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg også, hvilke navn/merker har de smakene? Kjøpte forresten tyggis med eplesmak idag, nam nam, har trykt i meg en hel pakke... 0 Siter
tiliti Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har ikke funnet den her iallefall. Men det er jo typisk, når noe er godt, så må en over grensa for og få tak i det. Og jeg bor langt fra grensa. Ja.. jeg mistenker svenskene for å ha bedre smak enn oss egentlig. Det er flere ting som fungerer der, færre flopper. Mange ting som har floppet i Norge stortrives i Sverige. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Ja.. jeg mistenker svenskene for å ha bedre smak enn oss egentlig. Det er flere ting som fungerer der, færre flopper. Mange ting som har floppet i Norge stortrives i Sverige. Merkelig det der, kanskje vi nordmenn er for sære?!? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.