Gå til innhold

Koldbrann effekt ved moderate tempraturer.

Anbefalte innlegg

Diagnose stilt av lege Burger syken.Denne diagnosen ble stilt når et åpent sår på en tå ikke ville gro, alle former for behandling av sår ble foretatt, uten hell. Legen var ved å amputere tåa. Videre ble tåa full av verk og blå (koldbrann aktig), før såret omsider dro seg sammen og grodde. Dette tok over 1 år.Nytt problem er nå dukket opp, ved å stå inne foran en dør på gløtt blir fingrene blå og begyner å prikke. Dette er det siste som ble tatt opp med legen om og han mente det var pga Burger Syken ikke noe å gjøre.Har søkt litt rundt men uten hell.Er det noen som har noe som helst innspill er jeg takknemlig.Hilsen Bluetå :-/

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hovedpoenget ved Burger sykdom er dårlig mikrosirkulasjon av blod. Dette medfører bl.a. smerter, først og fremst når en går, kolde føtter og andre ting. P.g.a. den dårlige sirkulesjonen er det også ofte noe dårlig lokal infeksjonsforsvar. Det er derfor det kan ta så lang tid og det krever så mye med infeksjoner i føtter og tær. Det krever veldig mye tlmodighet. Såvidt jeg vet er sykdommen skal være lokalisert til beina, og ikke hendene. Det er derfor jeg stusser over at det er problemer på fingrene. Jeg trviler på det at det har noe med Burger å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...