Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte meg nye gummistøvler for ca 3 uker siden, har ikke brukt dem før igår - og det viste seg at da jeg kom hjem igjen var jeg blitt våt på begge hælene selv om det ikke regnte ute, brukte dem fordi det var så mye slaps og våt snø ute.

Har såklart ikke beholdt kvitteringen, men betalte med kort (så kan printe ut kontoutskrift iallefall om butikken krever dette) og burde vel gå greit å klage til butikken og få de byttet for det? En kjøper jo gummistøvler for at det liksom er det beste vanntette alternativet, og om de ikke takler våt snø engang...? Eller sliter jeg fordi jeg har brukt støvlene, det er lenge siden jeg kjøpte dem og jeg har ikke kvittering?

Spør fordi det er litt langt til butikken og vil være sikker på mine rettigheter før jeg tar med meg støvlene og drar inn..

Skrevet

Kan du ikke bare ringe og snakke med dem, da?

Skrevet

Hvordan skulle du vite at støvlene lekker om du ikke hadde brukt dem?! :o)

Ring dem og forklar du. Har de ørlite skamvett så får du nye støvler uten problemer.

Skrevet

jeg hadde troppet oppi butikken med støvlene og fortalt ståa.. Du får sikkert nye støvler.. :) De som jobber i butikk vet at man ikke tar vare på kvitteringer i all evighet, så de er greie som regel...

men et tis til senere; ta vare på kvitterigna til du har brukt plagget/skoene en eller to agnger.. brent meg på det før. men alltid møtt hyggelig butikkmedarbeidere da..

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

3 uker er ikke 'lenge'. Hadde det gått 3 år uten at du hadde prøvd dem, hadde det vært noe annet.

seff skal gummistøvler være tette. Klart du må få byttet, elle hevet kjøpet! Ikke vær i tvil, da kommer du som regel greiest til målet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...