Gå til innhold

Nr.15 Rom for Rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste har vel fått med seg at TV3 har fått rettigheten til denne runden med "Nr.19".

Hadde premiere igår, men er det virkelig INGEN som har sett det?

Fulgte med jeg, og ble ikke skuffa, synes det virka en del bedre enn nr.19, MYE strengere f.eks.

Oppgaven i går var å bære opp 6,5 TONN med gipsplater opp 4 etasjer med trapper =)

Ulempen er vel at mange har fordommer mot idet heletatt å se på TV3.

Men iallefall, torsdager 20:30!

Skrevet

Flott reklemestunt... Jobber du i TV3?

Jeg har ikke TV3, men hadde jeg hatt det hadde jeg sett på. ER nemlig veldig glad i oppussing og interiør.

fei1365380229
Skrevet

Så det jeg, men er ikke enig med deg, jeg synes nr. 19 var bedre.

Jeg synes det var lite fargerike personer med i denne. Litt kjedelige leiligheter var det også, litt utopi å få så mange ideér liksom.

Skrevet

Hvorfor skulle folk ha fordommer mot å se på TV3?

Aner jeg ikke, men jeg kjenner mange som ikke vil se på Tv3 bare fordi det er Tv3.

Skrevet

Hvorfor skulle folk ha fordommer mot å se på TV3?

Fordi det går veldig mange teite programmer der, og fordi de gode programmene også blir "ødelagt" av alle reklameavbruddene, kanskje?

Skrevet

Fordi det går veldig mange teite programmer der, og fordi de gode programmene også blir "ødelagt" av alle reklameavbruddene, kanskje?

Ja, det er jo sant. Men de har jo Days of our lives så :-)

Skrevet

Aner jeg ikke, men jeg kjenner mange som ikke vil se på Tv3 bare fordi det er Tv3.

Synes TV3 er en av de beste kanalene. Så får det heller være at de har reklameavbrudd - de sender mye bra :-)

"............................."

Gjest tv3 er en av de beste
Skrevet

TvNorge sender da maaange flere dårlige programmer, enn tv3 syns nå jeg. og reprise på alt som går der nesten...Er drittlei alle reality-seriene, selv om tv3 sender de og, men syns tvnorge sender de verste. F.eks BB og 24/7...tragisk. Og hvem er vel ikke lei av Full house og Moesha?

Skrevet

Så på det jeg :o)))

Jeg elsker oppussingsprogrammer, så da er det knakende likegyldig hvilken kanal det går på.

Synes dem hadde fått spennende leiligheter som de skal jobbe med.

Skrevet

Jeg syns det virket litt dårlig planlagt til tider, men kanskje var det programlederen som ikke var så flink. Kathrine Moholt likte jeg mye bedre.

Jeg så det og kommer nok til å se på videre også, men det skal litt til for å slå nr 19.

Skrevet

TvNorge sender da maaange flere dårlige programmer, enn tv3 syns nå jeg. og reprise på alt som går der nesten...Er drittlei alle reality-seriene, selv om tv3 sender de og, men syns tvnorge sender de verste. F.eks BB og 24/7...tragisk. Og hvem er vel ikke lei av Full house og Moesha?

Enig i at tv3 er bedre enn tvnorge. Selv om 24/7 faktisk ble sendt på tv3, tar jeg ikke helt feil. (Mener å huske det ble sendt i reprise nattestid flere ganger på ZTV.)

TVNorge er dritt på dagtid, men har av og til noe artig på kveldene (Jeg er en av de som digger buffy, smallville og den slags)... Så har de en og annen god dokumentar eller film.

Skrevet

Jeg så det. Men jeg så ikke nr 19.. (bare en eller to episoder) så kan ikke sammenligne. Vet ikke om jeg kommer til å følge så mye med. Ser det vel hvis det ikke er noe annet å se på/gjøre.

Gjest tv3 er en av de beste
Skrevet

Enig i at tv3 er bedre enn tvnorge. Selv om 24/7 faktisk ble sendt på tv3, tar jeg ikke helt feil. (Mener å huske det ble sendt i reprise nattestid flere ganger på ZTV.)

TVNorge er dritt på dagtid, men har av og til noe artig på kveldene (Jeg er en av de som digger buffy, smallville og den slags)... Så har de en og annen god dokumentar eller film.

Smallville er kjekt det ja;) Og jeg liker Gilmore Girls også, men de filmene som går tirsdag,onsdag,torsdag ser jeg aldri, for de er helt tragiske. blir jo bare lei meg av de, nesten.. Og man blir fort hekta bare av å se to min av de, så det dropper jeg;)

Skrevet

Glemte det desvere. men skal sikkert se litt.

Skrevet

Jeg elsker sånne program jeg!

Satt benket foran tv'n i går jeg ja.

Skrevet

Har ikke sett det, glemte det ut rett og slett. Det går mye bra (og mye dritt) på TV3, men jeg ser mindre og mindre på TV3 pga alle reklamepausene. Lenge siden jeg ga opp å se film der hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...