Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest film - æsj
Skrevet

Den handler om gutter som ikke gråter.

Gjest philippa
Skrevet

Hei!

Det er en stund siden jeg så den, så husker ikke detaljer, men den handlet ihvertfall om en jente som fölte at hun egentlig var gutt. Så hun kledte seg som det, og oppförte seg som det. Så alle venner og sånn trodde jo hun var gutt. Men så ble det oppdaget, og da skjedde det masse greier...

Jeg syntes den var en veldig bra og sterk film. Hillary Swank (eller hva hun heter) spillte hovedrollen tror jeg.

Skrevet

Hei!

Det er en stund siden jeg så den, så husker ikke detaljer, men den handlet ihvertfall om en jente som fölte at hun egentlig var gutt. Så hun kledte seg som det, og oppförte seg som det. Så alle venner og sånn trodde jo hun var gutt. Men så ble det oppdaget, og da skjedde det masse greier...

Jeg syntes den var en veldig bra og sterk film. Hillary Swank (eller hva hun heter) spillte hovedrollen tror jeg.

Ok, tenkte jeg skulle se den når den går på TV.

ShitDiddelyDo
Skrevet

En film som i lys av å være politisk korrekt har blitt hauset kraftig opp. Jeg vil si den er direkte oppskrytt, og skuespillerprestasjonene er så som så.

Den handler om en jente som er lesbisk og opplever mye faenskap.

Skrevet

Veldig bra film syns jeg, det er en sann historie om å finne ut hvem man er. Men det har sikkert andre her skrevet. Jeg skal se den en gang til jeg, det er så lenge siden jeg har sett den. Jeg husker at jeg gråt veldig, men om det var pga filmen eller mitt ustabile sinn skal være usagt ;o)

Skrevet

god film (ser du har fått handlingen så den gidder jeg ikke å skrive mer om.)

men altså, en god og sterk film (ikke hør på sdd)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...