Gjest Nilmoaw Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Så er den stakkarslige her igjen. Er så utrolig lei av at han ødelegger hver eneste diskusjon med bare svada. Så hvorfor kan ikke folk heretter bare overse han, og heller diskutere med de som har vett og forståelse nok til ikke bare å skrive ting som ikke har noe med saken å gjøre? Og ja, dette er et personangrep, men synes det er for dumt at en person skal få lov til å ødelegge alle diskusjoner her, uten at noe blir gjort. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Som de fleste burde være i stand til å registrere dreier ikke dette "problemet" seg om Sør alene; de han diskuterer med har som regel akkurat den samme kverulantiske tendensen. Savner du flere saklige diskusjoner om blånisse-strikkeoppskrifter og fotsopp? De er her de også, for den som vil se. 0 Siter
Anaïs Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Synes Sør har mye bra å si, jeg; selv om det tar av noen ganger. 0 Siter
Sør Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Hei, Ingen er forpliktet til å svare, og du leser helt frivillig. Et lite hint: Hvis du ikke vil lese innlegg fra "Sør", så ikke klikk på innlegg hvor det står "Sør" etterpå. Vanskeligere er det ikke! Med vennlig hilsen 0 Siter
thinkerbell Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Sør har like mye her å gjøre som det du har. dol trenger kverulantene sine 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg har hatt mye glede av å diskutere med Sør, og håper virkelig han ikke lar seg mobbe vekk. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Så drit i å lese innlegga hans da! Herregud, hvor vanskelig er det??? Foøvrig skal det sies til Sørs forsvar at han står for en del bra holdninger. Som trengs her på forumet som en motvekt til en del brunskjortemeninger som kan leses med jevne mellomrom. Sør er nok en bra mann. Men kverulant, det skal han ha for at han er! 0 Siter
Elbereth Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Det er da vel bare å hoppe over, skjønner ikke at det skal være så vanskelig. Fyren er jo god til å argumentere for seg, det skal han ha Det er jo viktig at folk stiller spørsmål og diskuterer i vei - hvordan skulle man ellers lære noe og komme videre her i verden? 0 Siter
Prozak Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Så drit i å lese innlegga hans da! Herregud, hvor vanskelig er det??? Foøvrig skal det sies til Sørs forsvar at han står for en del bra holdninger. Som trengs her på forumet som en motvekt til en del brunskjortemeninger som kan leses med jevne mellomrom. Sør er nok en bra mann. Men kverulant, det skal han ha for at han er! "som en motvekt til en del brunskjortemeninger som kan leses med jevne mellomrom" Du høres ut som et ekko av ham, og legger holdninger på folk på samme måte. Det er rimelig lite brunskjorter her i bunn og grunn, men hvis man leter etter ting som kan tolkes dithen, så finner man det. ".........................." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Sitat: Så hvorfor kan ikke folk heretter bare overse han.. Hvem skal man diskutere med da? Han har riktignok et halvt snes papegøyer som innimellom åpner nebbene sine når eieren er innenfor betryggende avstand, men det hjelper lite. 0 Siter
Sør Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 "som en motvekt til en del brunskjortemeninger som kan leses med jevne mellomrom" Du høres ut som et ekko av ham, og legger holdninger på folk på samme måte. Det er rimelig lite brunskjorter her i bunn og grunn, men hvis man leter etter ting som kan tolkes dithen, så finner man det. ".........................." Som når folk beskriver islam (tvillingreligionen til kristendommen, og med 20% av verdens befolkning som tilhengere) som "nazisme"? Er ikke det nettopp "brunsjortet"? 0 Siter
Moraki Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Så drit i å lese innlegga hans da! Herregud, hvor vanskelig er det??? Foøvrig skal det sies til Sørs forsvar at han står for en del bra holdninger. Som trengs her på forumet som en motvekt til en del brunskjortemeninger som kan leses med jevne mellomrom. Sør er nok en bra mann. Men kverulant, det skal han ha for at han er! Du kan jo bare la være å lese innleggene hans da. I tillegg synes jeg at Sør er en hjelpsom mann og han vet mye. Kanskje du som skriver er en god del yngre? 0 Siter
Sør Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg har hatt mye glede av å diskutere med Sør, og håper virkelig han ikke lar seg mobbe vekk. Hei bebba, Jeg lar meg selvsagt ikke mobbe vekk av 4-5 tullinger. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg har hatt mye glede av å diskutere med Sør, og håper virkelig han ikke lar seg mobbe vekk. «-...håper virkelig han ikke lar seg mobbe vekk.-» That'll be the day... *humrer* 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 "som en motvekt til en del brunskjortemeninger som kan leses med jevne mellomrom" Du høres ut som et ekko av ham, og legger holdninger på folk på samme måte. Det er rimelig lite brunskjorter her i bunn og grunn, men hvis man leter etter ting som kan tolkes dithen, så finner man det. ".........................." Hvem er brunskjorter, og hvem er ikke det? Og hvem er du egentlig som setter deg som dommer over andre. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Hei, Ingen er forpliktet til å svare, og du leser helt frivillig. Et lite hint: Hvis du ikke vil lese innlegg fra "Sør", så ikke klikk på innlegg hvor det står "Sør" etterpå. Vanskeligere er det ikke! Med vennlig hilsen Godt svart, Sør! :-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Hei bebba, Jeg lar meg selvsagt ikke mobbe vekk av 4-5 tullinger. :-) Med vennlig hilsen Så bra Sør, jeg ville virkelig ha savnet deg. De holdt på å mobbe meg vekk. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Som de fleste burde være i stand til å registrere dreier ikke dette "problemet" seg om Sør alene; de han diskuterer med har som regel akkurat den samme kverulantiske tendensen. Savner du flere saklige diskusjoner om blånisse-strikkeoppskrifter og fotsopp? De er her de også, for den som vil se. Kanskje vedkommende som skrev dette innlegget bare føler seg mindre intelligent og dermed truffet? *undrer seg* 0 Siter
Sør Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Så bra Sør, jeg ville virkelig ha savnet deg. De holdt på å mobbe meg vekk. Hei bebba, Du skal selvsagt ikke la deg mobbe vekk av noen, bebba. Bare ignorer dem! Alt godt, 0 Siter
Sør Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Du kan jo bare la være å lese innleggene hans da. I tillegg synes jeg at Sør er en hjelpsom mann og han vet mye. Kanskje du som skriver er en god del yngre? Tusen takk! Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.