Gå til innhold

Sør

Anbefalte innlegg

Gjest Nilmoaw
Skrevet

Så er den stakkarslige her igjen. Er så utrolig lei av at han ødelegger hver eneste diskusjon med bare svada. Så hvorfor kan ikke folk heretter bare overse han, og heller diskutere med de som har vett og forståelse nok til ikke bare å skrive ting som ikke har noe med saken å gjøre? Og ja, dette er et personangrep, men synes det er for dumt at en person skal få lov til å ødelegge alle diskusjoner her, uten at noe blir gjort.

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Prozak

10

• observatoriet

5

• Moraki

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg er en annen
Skrevet

Som de fleste burde være i stand til å registrere dreier ikke dette "problemet" seg om Sør alene; de han diskuterer med har som regel akkurat den samme kverulantiske tendensen.

Savner du flere saklige diskusjoner om blånisse-strikkeoppskrifter og fotsopp? De er her de også, for den som vil se.

Skrevet

Synes Sør har mye bra å si, jeg; selv om det tar av noen ganger.

Skrevet

Hei,

Ingen er forpliktet til å svare, og du leser helt frivillig.

Et lite hint: Hvis du ikke vil lese innlegg fra "Sør", så ikke klikk på innlegg hvor det står "Sør" etterpå.

Vanskeligere er det ikke!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sør har like mye her å gjøre som det du har.

dol trenger kverulantene sine :)

Skrevet

Jeg har hatt mye glede av å diskutere med Sør, og håper virkelig han ikke lar seg mobbe vekk.

Skrevet

Så drit i å lese innlegga hans da! Herregud, hvor vanskelig er det???

Foøvrig skal det sies til Sørs forsvar at han står for en del bra holdninger. Som trengs her på forumet som en motvekt til en del brunskjortemeninger som kan leses med jevne mellomrom. Sør er nok en bra mann. Men kverulant, det skal han ha for at han er! :)

Skrevet

Det er da vel bare å hoppe over, skjønner ikke at det skal være så vanskelig.

Fyren er jo god til å argumentere for seg, det skal han ha :)

Det er jo viktig at folk stiller spørsmål og diskuterer i vei - hvordan skulle man ellers lære noe og komme videre her i verden?

Skrevet

Foøvrig skal det sies til Sørs forsvar at han står for en del bra holdninger. Som trengs her på forumet som en motvekt til en del brunskjortemeninger som kan leses med jevne mellomrom. Sør er nok en bra mann. Men kverulant, det skal han ha for at han er! :)

"som en motvekt til en del brunskjortemeninger som kan leses med jevne mellomrom"

Du høres ut som et ekko av ham, og legger holdninger på folk på samme måte. Det er rimelig lite brunskjorter her i bunn og grunn, men hvis man leter etter ting som kan tolkes dithen, så finner man det.

".........................."

Skrevet

Sitat: Så hvorfor kan ikke folk heretter bare overse han..

Hvem skal man diskutere med da? Han har riktignok et halvt snes papegøyer som innimellom åpner nebbene sine når eieren er innenfor betryggende avstand, men det hjelper lite.

Skrevet

"som en motvekt til en del brunskjortemeninger som kan leses med jevne mellomrom"

Du høres ut som et ekko av ham, og legger holdninger på folk på samme måte. Det er rimelig lite brunskjorter her i bunn og grunn, men hvis man leter etter ting som kan tolkes dithen, så finner man det.

Som når folk beskriver islam (tvillingreligionen til kristendommen, og med 20% av verdens befolkning som tilhengere) som "nazisme"?

Er ikke det nettopp "brunsjortet"?

Skrevet

Du kan jo bare la være å lese innleggene hans da.

I tillegg synes jeg at Sør er en hjelpsom mann og han vet mye. Kanskje du som skriver er en god del yngre?

Skrevet

Jeg har hatt mye glede av å diskutere med Sør, og håper virkelig han ikke lar seg mobbe vekk.

Hei bebba,

Jeg lar meg selvsagt ikke mobbe vekk av 4-5 tullinger. :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

«-...håper virkelig han ikke lar seg mobbe vekk.-»

That'll be the day...

*humrer*

Skrevet

Hvem er brunskjorter, og hvem er ikke det? Og hvem er du egentlig som setter deg som dommer over andre.

Skrevet

Hei,

Ingen er forpliktet til å svare, og du leser helt frivillig.

Et lite hint: Hvis du ikke vil lese innlegg fra "Sør", så ikke klikk på innlegg hvor det står "Sør" etterpå.

Vanskeligere er det ikke!

Med vennlig hilsen

Godt svart, Sør! :-)

Skrevet

Hei bebba,

Jeg lar meg selvsagt ikke mobbe vekk av 4-5 tullinger. :-)

Med vennlig hilsen

Så bra Sør, jeg ville virkelig ha savnet deg. De holdt på å mobbe meg vekk.

Skrevet

Som de fleste burde være i stand til å registrere dreier ikke dette "problemet" seg om Sør alene; de han diskuterer med har som regel akkurat den samme kverulantiske tendensen.

Savner du flere saklige diskusjoner om blånisse-strikkeoppskrifter og fotsopp? De er her de også, for den som vil se.

Kanskje vedkommende som skrev dette innlegget bare føler seg mindre intelligent og dermed truffet? *undrer seg*

Skrevet

Så bra Sør, jeg ville virkelig ha savnet deg. De holdt på å mobbe meg vekk.

Hei bebba,

Du skal selvsagt ikke la deg mobbe vekk av noen, bebba. Bare ignorer dem!

Alt godt,

Skrevet

Du kan jo bare la være å lese innleggene hans da.

I tillegg synes jeg at Sør er en hjelpsom mann og han vet mye. Kanskje du som skriver er en god del yngre?

Tusen takk!

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...