Gå til innhold

Sør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Sør har mye bra å si, jeg; selv om det tar av noen ganger.

Hei Anaïs,

(Fra forfatteren Anaïs Nin?)

Takk for gode ord; selvsagt tar det av noen ganger. ;-)

Med vennlig hilsen

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Prozak

10

• observatoriet

5

• Moraki

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hei bebba,

Du skal selvsagt ikke la deg mobbe vekk av noen, bebba. Bare ignorer dem!

Alt godt,

I dette øyeblikket er jeg på vei til Austrlia om et år, hvorfor skal de da mobbe meg vekk?

Skrevet

Som de fleste burde være i stand til å registrere dreier ikke dette "problemet" seg om Sør alene; de han diskuterer med har som regel akkurat den samme kverulantiske tendensen.

Savner du flere saklige diskusjoner om blånisse-strikkeoppskrifter og fotsopp? De er her de også, for den som vil se.

Eller blånisser med fotsopp? ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

I dette øyeblikket er jeg på vei til Austrlia om et år, hvorfor skal de da mobbe meg vekk?

Jeg vet ikke hvorfor noen vil mobbe deg vekk, men forhåpentligvis har de internett der du skal.

Da jeg først var på DOL bodde jeg i Sør Afrika.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor noen vil mobbe deg vekk, men forhåpentligvis har de internett der du skal.

Da jeg først var på DOL bodde jeg i Sør Afrika.

Med vennlig hilsen

Nei si det, hvorfor vil noen mobbe meg vekk. Det viktigste spørsmålet er om jeg vil la meg mobbe meg vekk.

Skrevet

Nei si det, hvorfor vil noen mobbe meg vekk. Det viktigste spørsmålet er om jeg vil la meg mobbe meg vekk.

Du skal selvfølgelig ikke la noen mobbe deg vekk! De som prøver seg på noe sånt, er bare en gjeng idioter som er usikre på segselv. Forresten, jeg tror jeg har gått glipp av denne mobbingen av deg det er snakk om. Hva er det som ligger bak egentlig? Hvis det ikke er frekt av meg å spørre altså..

Skrevet

Man kan være uenig med Sør så mye man vil, men han liver opp her :o)

Skrevet

Sør har like mye her å gjøre som det du har.

dol trenger kverulantene sine :)

Vi er selvsagt et verdig tilskudd! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Man kan være uenig med Sør så mye man vil, men han liver opp her :o)

Jeg er selvsagt meget demokratisk av meg, og lar deg være så uenig du bare orker! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg er selvsagt meget demokratisk av meg, og lar deg være så uenig du bare orker! ;-)

Med vennlig hilsen

Det var snilt av deg, gitt ;o)

Skrevet

Det var snilt av deg, gitt ;o)

Ja, andre her ville nok tvangsdeportert deg! :nemlig:

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei Anaïs,

(Fra forfatteren Anaïs Nin?)

Takk for gode ord; selvsagt tar det av noen ganger. ;-)

Med vennlig hilsen

Ja, godt gjettet, nick etter froeken Nin :-)

Jeg er faktisk som regel meget enig med deg!

Artig aa lese innleggene dine.

Skrevet

Ja, godt gjettet, nick etter froeken Nin :-)

Jeg er faktisk som regel meget enig med deg!

Artig aa lese innleggene dine.

Hei,

Takk.

Har du lest "A Spy in the House of Love"? Interessant bok, selv om det er mange år siden jeg leste den nå.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei bebba,

Jeg lar meg selvsagt ikke mobbe vekk av 4-5 tullinger. :-)

Med vennlig hilsen

*Mobber Sør intenst*

;-)

Skrevet

Jeg synes ikke han ødelegger trådene - tvert i mot. Synes han skriver mye klokt og er underholdende selv om han kan kverulerer litt.

Er det så vanskelig å hoppe over innleggene til signaturer du er uenig i? Hvorfor starte en slik tråd? Det er vel egentlig deg vi burde ignorert.

Skrevet

Jeg synes ikke han ødelegger trådene - tvert i mot. Synes han skriver mye klokt og er underholdende selv om han kan kverulerer litt.

Er det så vanskelig å hoppe over innleggene til signaturer du er uenig i? Hvorfor starte en slik tråd? Det er vel egentlig deg vi burde ignorert.

Applaus

:-)

Skrevet

Hvorfor skal du bestemme hva jeg skal gjøre, og hvem jeg skal mene noe om?

La være å les innlegg du ikke er interessert i, å la meg velge hva jeg er interessert.

Tenker jeg overser nicket Nilmoaw heretter jeg, hvis du ikke har noe mer vettugt å komme med

Skrevet

"Er så utrolig lei av at han ødelegger hver eneste diskusjon med bare svada."

Da er det jammen godt at vi har signaturen Nilmoaw til å opplyse, underholde og lede oss!

Hvis det er så vanskelig for deg å lese Sørs innlegg, er det vel bare å hoppe over dem?

Selv synes jeg Sør er både hjertevarm og (til tider) svært poengtert. Og de gangene det går over styr med diskusjonskameratene her inne, er det jo bare å lese noe annet?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

"Er så utrolig lei av at han ødelegger hver eneste diskusjon med bare svada."

Da er det jammen godt at vi har signaturen Nilmoaw til å opplyse, underholde og lede oss!

Hvis det er så vanskelig for deg å lese Sørs innlegg, er det vel bare å hoppe over dem?

Selv synes jeg Sør er både hjertevarm og (til tider) svært poengtert. Og de gangene det går over styr med diskusjonskameratene her inne, er det jo bare å lese noe annet?

Du glemte å få med deg ordet kverulant, malun. For ærlig talt, Sør kverulerer en del, det er da ikke til å komme bort fra. Ellers er jeg helt enig med deg i karakteristikken din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...