Gå til innhold

Sør

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Nei si det, hvorfor vil noen mobbe meg vekk. Det viktigste spørsmålet er om jeg vil la meg mobbe meg vekk.

Det vil du ikke. Nå er du tilbake, og velkommen skal du være.

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Prozak

10

• observatoriet

5

• Moraki

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvem er brunskjorter, og hvem er ikke det? Og hvem er du egentlig som setter deg som dommer over andre.

"Hvem er brunskjorter, og hvem er ikke det? Og hvem er du egentlig som setter deg som dommer over andre."

Hva er det du snakker om? Hvem dømmer andre? Er det noen som gjør det her, så er det ihvertfall ikke meg. Hvis du ikke fikk det med deg, så protesterte jeg på din dømming. Det blir dermed for dumt når du svarer med å anklage meg for det samme.

"........................."

Skrevet

"Er så utrolig lei av at han ødelegger hver eneste diskusjon med bare svada."

Da er det jammen godt at vi har signaturen Nilmoaw til å opplyse, underholde og lede oss!

Hvis det er så vanskelig for deg å lese Sørs innlegg, er det vel bare å hoppe over dem?

Selv synes jeg Sør er både hjertevarm og (til tider) svært poengtert. Og de gangene det går over styr med diskusjonskameratene her inne, er det jo bare å lese noe annet?

Hjertevarm? Det begrenser seg da fullstendig utelukkende til de saker han brenner for. Ellers er det selfølgelig en uting å diskutere nick på denne måten.

Men å kalle en person som anklager noen som har problemer med å forholde seg til mennesker, og i stedet foretrekker katter og/eller hunders selskap, for nazist - av nettopp den grunn, blir for drøyt. Julius Caesar så også på seg selv som en god og hjertevarm person.

Poenget er at man blir ikke hjertevarm uansett hvor mye man jobber for gatebarna i brazil, hvis man samtidig fordømmer de som er uenige med ens politiske synspunkter nedenom og hjem. Hjertevarme strekker seg en smule lengen enn Amnesty o.l.

(og nei - jeg orker ikke rote frem linken hvor dette skjedde, men det er en god stund siden, og det er utvilsomt flere som husker det)

Nå kommer det sikkert et svar, som vanlig, fra vedkommende som lyder omtrent som "og du, da?" eller "har du bevis?" Og det er vel bare rett og rimelig, iom. at jeg mener at denne personfokuseringen er en uting, samtidig som jeg ikke nøler et sekund med å si hva jeg mener om en - etter min tolkning - fryktelig usympatisk person.

(dessuten kom jeg nettopp hjem fra byen :-)

".........................."

Skrevet

«-...håper virkelig han ikke lar seg mobbe vekk.-»

That'll be the day...

*humrer*

Den dagen en av dere tre "mobbes vekk" fra et forum som dette, er den dagen jeg gir opp :-)

"..........................."

Skrevet

Så bra Sør, jeg ville virkelig ha savnet deg. De holdt på å mobbe meg vekk.

Er du sikker på at det er snakk om "å mobbe vekk", og ikke det at du ikke takler å blir irettesatt når du kommer med dømmende/totalistiske/usympatiske (stryk det som ikke passer) usagn?

"............................."

Skrevet

Kjekt med folk som "spriter" opp trådene litt da. Og du kan jo bare la være å lese innleggene Sør skriver? Hvor vanskelig kan det være? *Himler med øya"

Dessuten trenger vi folk som brenner for saker og ting, uansett om vi er enige eller ikke. Jeg tror Sør er en bra mann selv om jeg ikke alltid er enig i det han skriver. Han har opplevd mye og har nok mer å "slå i bordet med" enn de fleste andre av oss i visse sammenhenger.

Skrevet

Nei og nei for et tragisk innlegg...Sør er min favoritt blant kverulantene her på forumet og jeg er stort sett enig i alt han skriver, så det så. Har aldri sett deg her før, hvem er du?

Gjest Gratis velkomstpakke!
Skrevet

Et usedvanlig toskete innlegg.

Det er gud bedre fantastisk at signaturen "Sør" i det hele tatt tar seg bryet med å skrive innlegg mot den flokken som smisker brunt oppetter ryggen på hverandre i iveren etter å kappes med å hakke på asylsøkere, palestinere, kvinner, svarte, og folk til venstre for FrP.

Skrevet

Kanskje du like gjerne kan oversjå Sør stilt og roleg? Sjølv om eg på ingen måte er samd med alt som kjem frå det tastaturet, så har eg ytterst små problem med det han skriv, generelt sett, og har aldri følt behovet for å kome med personkritikk.

Dersom det er nick eg veit har ein tendens til å skrive ting som opprører meg veldig så lar eg vere å lese det. Det å poste ein tråd kun med formål å klage over ein med-DOLer det ser eg ikkje poenget med.

Skrevet

Hjertevarm? Det begrenser seg da fullstendig utelukkende til de saker han brenner for. Ellers er det selfølgelig en uting å diskutere nick på denne måten.

Men å kalle en person som anklager noen som har problemer med å forholde seg til mennesker, og i stedet foretrekker katter og/eller hunders selskap, for nazist - av nettopp den grunn, blir for drøyt. Julius Caesar så også på seg selv som en god og hjertevarm person.

Poenget er at man blir ikke hjertevarm uansett hvor mye man jobber for gatebarna i brazil, hvis man samtidig fordømmer de som er uenige med ens politiske synspunkter nedenom og hjem. Hjertevarme strekker seg en smule lengen enn Amnesty o.l.

(og nei - jeg orker ikke rote frem linken hvor dette skjedde, men det er en god stund siden, og det er utvilsomt flere som husker det)

Nå kommer det sikkert et svar, som vanlig, fra vedkommende som lyder omtrent som "og du, da?" eller "har du bevis?" Og det er vel bare rett og rimelig, iom. at jeg mener at denne personfokuseringen er en uting, samtidig som jeg ikke nøler et sekund med å si hva jeg mener om en - etter min tolkning - fryktelig usympatisk person.

(dessuten kom jeg nettopp hjem fra byen :-)

".........................."

Nei, Prozak, du må gjerne fortsette å skrive side opp, ned og i mente om hva du mener om "Sør". Litt underholdning må vi jo ha.

Det er vel få som skriver mer OM "Sør" enn nettopp deg.

Til din informasjon: i løpet av alle de årene (6 ?)jeg har vært på DOL, tror jeg det er mellom 5 og 7 stykker jeg har påpekt var rasister.

Skrevet

Du glemte å få med deg ordet kverulant, malun. For ærlig talt, Sør kverulerer en del, det er da ikke til å komme bort fra. Ellers er jeg helt enig med deg i karakteristikken din.

Hei,

Hvordan vil du ellers møte en person som i (tilsynelatende) fullt alvor sidestiller livssynet til 20% av jordens befolkning med nazisme, og referer til de som er uenig med ham som "islamisthorer"?

Ingersoll sa det meget godt: "...to argue with a man who has renouced his reason is like giving medicine to the dead." Likevel er vi forpliktet til å sloss mot slik antisemittisme som legges ut på forum her.

Med vennlig hilsen

Skrevet

"Hvem er brunskjorter, og hvem er ikke det? Og hvem er du egentlig som setter deg som dommer over andre."

Hva er det du snakker om? Hvem dømmer andre? Er det noen som gjør det her, så er det ihvertfall ikke meg. Hvis du ikke fikk det med deg, så protesterte jeg på din dømming. Det blir dermed for dumt når du svarer med å anklage meg for det samme.

Du skriver: "Hvem dømmer andre? Er det noen som gjør det her, så er det ihvertfall ikke meg."

Prozak - du fremviser en utrolig mangel på selvinnsikt. Det er vel knapt en sjel her inne som har skrevet så mange innlegg med fordømninger av andre debattanter som nettopp DEG.

Det er eksempler til og med i denne tråden.

Skrevet

Et usedvanlig toskete innlegg.

Det er gud bedre fantastisk at signaturen "Sør" i det hele tatt tar seg bryet med å skrive innlegg mot den flokken som smisker brunt oppetter ryggen på hverandre i iveren etter å kappes med å hakke på asylsøkere, palestinere, kvinner, svarte, og folk til venstre for FrP.

Ha ha, Så Sør tar seg altså bryet med å være på DOL..

Sanneheten er at dette er livet til denne sykt oppmerksomhetstrengende fyren, hvis negativ oppmerksomhet er alt han kan få fra vanlige folk (og da er diverse kasuser som av ymse årsaker trenger hans klamme håndspåleggelse bortregnet).

Han tar seg ikke tid til å være her, men ville fått krametrekninger uten de daglie repeterende dosene med svada han bare MÅ dele med verden.

-----------------------

Forøvrigeleser jeg av både klokkeslett og tema at det neppe er første gang du skriver fylleinnlegg her, senest for et par uker siden? Am I right?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hei,

Hvordan vil du ellers møte en person som i (tilsynelatende) fullt alvor sidestiller livssynet til 20% av jordens befolkning med nazisme, og referer til de som er uenig med ham som "islamisthorer"?

Ingersoll sa det meget godt: "...to argue with a man who has renouced his reason is like giving medicine to the dead." Likevel er vi forpliktet til å sloss mot slik antisemittisme som legges ut på forum her.

Med vennlig hilsen

Poenget mitt er vel at du kverulerer ganske ofte, og i diskusjon med fler enn disse få utvalgte. :-)

Men jeg skjønner poenget ditt angående "visse personer", og du underholder meg faktisk mer enn de gjør.

Skrevet

Den dagen en av dere tre "mobbes vekk" fra et forum som dette, er den dagen jeg gir opp :-)

Sjansen er nok større for at sør blir, mens «en av oss tre» kastes ut.

Hermetegnet var for å markere at jeg ikke ønsker å bli satt i samme bås som signaturen sør, dersom det var noe slikt du antydet.

Herunder tror jeg jeg har Morsk og Goliath med meg.

Skrevet

Sjansen er nok større for at sør blir, mens «en av oss tre» kastes ut.

Hermetegnet var for å markere at jeg ikke ønsker å bli satt i samme bås som signaturen sør, dersom det var noe slikt du antydet.

Herunder tror jeg jeg har Morsk og Goliath med meg.

"Sjansen er nok større for at sør blir, mens «en av oss tre» kastes ut."

Det kan jeg ikke uttale meg om.

"Hermetegnet var for å markere at jeg ikke ønsker å bli satt i samme bås som signaturen sør, dersom det var noe slikt du antydet."

Er ikke helt sikker på hva du sikter til her, men når jeg setter dere tre (kahn, morsk og sør) i samme bås, så er det ut i fra måten dere skriver og argumenterer på, og at dere fekter med penisene dere imellom mesteparten av tiden, og ikke basert på meninger.

Skal vi se nå - om det vanlige skjer, at sør må svare på dette innlegget med sitt vanlige "og du, da?" :-)

Skrevet

"Hermetegnet var for å markere at jeg ikke ønsker å bli satt i samme bås som signaturen sør, dersom det var noe slikt du antydet."

Er ikke helt sikker på hva du sikter til her, men når jeg setter dere tre (kahn, morsk og sør) i samme bås, så er det ut i fra måten dere skriver og argumenterer på, og at dere fekter med penisene dere imellom mesteparten av tiden, og ikke basert på meninger.

Skal vi se nå - om det vanlige skjer, at sør må svare på dette innlegget med sitt vanlige "og du, da?" :-)

«-...så er det ut i fra måten dere skriver og argumenterer på, og at dere fekter med penisene dere imellom mesteparten av tiden, og ikke basert på meninger.-»

Jeg unngår signaturen sør ved å ignorere alle hans direkte henvendelser til meg, og kommenterer kun generelt i de trådene der han deltar.

For tiden er jeg mer opptatt med å ta et lite oppgjør med disse firkanthuene inne på psykopat.org, så det jeg rekker, eller skal vi heller si orker å lese, går med der inne. En skal holde tunga i den rette munn når en legger seg ut med «anti-psykopatene Edvin & Co.

Sør er egentlig litt...kjedelig?

Skrevet

«-...så er det ut i fra måten dere skriver og argumenterer på, og at dere fekter med penisene dere imellom mesteparten av tiden, og ikke basert på meninger.-»

Jeg unngår signaturen sør ved å ignorere alle hans direkte henvendelser til meg, og kommenterer kun generelt i de trådene der han deltar.

For tiden er jeg mer opptatt med å ta et lite oppgjør med disse firkanthuene inne på psykopat.org, så det jeg rekker, eller skal vi heller si orker å lese, går med der inne. En skal holde tunga i den rette munn når en legger seg ut med «anti-psykopatene Edvin & Co.

Sør er egentlig litt...kjedelig?

Er det noen som skriver mer om "Sør" enn deg og Prozak?

*flirer*

Skrevet

Har du virkelig sett et eneste tegn på at signaturen Sør har noen penis å fekte med?

Da må jeg bare gjøre som han: Hvor er linken?:)

Skrevet

Har du virkelig sett et eneste tegn på at signaturen Sør har noen penis å fekte med?

Da må jeg bare gjøre som han: Hvor er linken?:)

La oss nå si ego-penis, da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...