Gå til innhold

Sør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du sikker på at det er snakk om "å mobbe vekk", og ikke det at du ikke takler å blir irettesatt når du kommer med dømmende/totalistiske/usympatiske (stryk det som ikke passer) usagn?

"............................."

Gidder ikke kommentere de idiotiske svarene dine. Hold deg unna mine svar. Synes du kan stryke selv det som ikke passer.

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Prozak

10

• observatoriet

5

• Moraki

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du skal selvfølgelig ikke la noen mobbe deg vekk! De som prøver seg på noe sånt, er bare en gjeng idioter som er usikre på segselv. Forresten, jeg tror jeg har gått glipp av denne mobbingen av deg det er snakk om. Hva er det som ligger bak egentlig? Hvis det ikke er frekt av meg å spørre altså..

Nei det skal jeg da ikke begynne å trekke frem nå. Men noen prøver å være ufyselige i denne tråden til og med, og det virker som det er en vane :) Kanskje et personlighetstegn.

Skrevet

Gidder ikke kommentere de idiotiske svarene dine. Hold deg unna mine svar. Synes du kan stryke selv det som ikke passer.

Nei, det hadde jeg da ikke regnet med heller. Egentlig bekrefter du jo bare teorien min når du reagerer på den måten.

"Hold deg unna mine svar"

Heh-heh. Komisk. Og nei, det er ikke mobbing, uansett om du selv velger å tro at det er det.

":.........................."

Skrevet

Nei, det hadde jeg da ikke regnet med heller. Egentlig bekrefter du jo bare teorien min når du reagerer på den måten.

"Hold deg unna mine svar"

Heh-heh. Komisk. Og nei, det er ikke mobbing, uansett om du selv velger å tro at det er det.

":.........................."

Hold deg unna mine svar, og innlegg, og for all del hold meg unna alle dine teorier. Bruk dem på andre enn meg.

Skrevet

Hold deg unna mine svar, og innlegg, og for all del hold meg unna alle dine teorier. Bruk dem på andre enn meg.

Du er vel klar over at du ikke kan komme med et slikt krav på et åpent forum?

"............................"

Skrevet

Jeg synes ikke han ødelegger trådene - tvert i mot. Synes han skriver mye klokt og er underholdende selv om han kan kverulerer litt.

Er det så vanskelig å hoppe over innleggene til signaturer du er uenig i? Hvorfor starte en slik tråd? Det er vel egentlig deg vi burde ignorert.

Helt enig!! :-)

Skrevet

Nei, bebba kan ikke forlange at du skal la henne være i fred. Du har selvsagt "rett" til å diskutere henne opp, ned og i mente.

Hvis det var "sak" som bebba spurte om du ikke skulle svare på, så var det én ting.

Derimot er det noe helt annet å be deg kutte ut diskusjon av selve "bebba".

Det kalles vanlig høflighet, Prozak - og du burde prøve det.

Faktisk så burde du ha så pass selvinnsikt at bebba ikke engang behøvde å spørre deg!

Skrevet

Nei jeg er ikke klar over det. Jeg ber deg hold deg unna meg, og så for du vise din egen innsikt og folkeskikk.

For øvrig så diskuterer vi her under en tråd som heter "Sør", og det er en person her inne som jeg har sagt at jeg liker å diskutere med. Hvorfor skal jeg fortsette å diskutere med deg under denne tråden.

Skrevet

Nei jeg er ikke klar over det. Jeg ber deg hold deg unna meg, og så for du vise din egen innsikt og folkeskikk.

For øvrig så diskuterer vi her under en tråd som heter "Sør", og det er en person her inne som jeg har sagt at jeg liker å diskutere med. Hvorfor skal jeg fortsette å diskutere med deg under denne tråden.

Hvorfor du fortsetter å "diskutere med meg" må du spørre deg selv om.

"............................."

Skrevet

Et usedvanlig toskete innlegg.

Det er gud bedre fantastisk at signaturen "Sør" i det hele tatt tar seg bryet med å skrive innlegg mot den flokken som smisker brunt oppetter ryggen på hverandre i iveren etter å kappes med å hakke på asylsøkere, palestinere, kvinner, svarte, og folk til venstre for FrP.

Hva er "brunt" eller "brunskjorte"? Nå synes jeg at jeg kan få en forklaring!

Skrevet

Hva er "brunt" eller "brunskjorte"? Nå synes jeg at jeg kan få en forklaring!

Hei,

Brunskjorter, eller "Den Brune Berme" er en referanse til fascistene under 2. verdenskrig, som hadde brune skjorter. Med andre ord - det er en referanse til folk på den ekstreme høyresiden, og selvsagt ikke til deg.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Brunskjorter, eller "Den Brune Berme" er en referanse til fascistene under 2. verdenskrig, som hadde brune skjorter. Med andre ord - det er en referanse til folk på den ekstreme høyresiden, og selvsagt ikke til deg.

Med vennlig hilsen

Nei jeg har forstått at det ikke er meg. Men ellers takk for svar.

Skrevet

Som når folk beskriver islam (tvillingreligionen til kristendommen, og med 20% av verdens befolkning som tilhengere) som "nazisme"?

Er ikke det nettopp "brunsjortet"?

Ha ha. Så det er altså nazistisk å kritisere noe for å være nazistisk

God bedring, din nazist!

Skrevet

Ha ha. Så det er altså nazistisk å kritisere noe for å være nazistisk

God bedring, din nazist!

Du skriver: "Så det er altså nazistisk å kritisere noe for å være nazistisk"

Og det baserte du på hva av det jeg skrev? Konkret?

Skrevet

Du skriver: "Så det er altså nazistisk å kritisere noe for å være nazistisk"

Og det baserte du på hva av det jeg skrev? Konkret?

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2424503

Nå vet vi jo at du har for vane å strø rundt deg med ord du ikke vet betydningen av, Men "brunskjortet" henspeiler seg faktisk på de klærne de tidligste nazistene, det såkalte SA brukte, og er således en synonym for nazist.

Er det noe mer nazisten Sør lurte på?

Skrevet

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2424503

Nå vet vi jo at du har for vane å strø rundt deg med ord du ikke vet betydningen av, Men "brunskjortet" henspeiler seg faktisk på de klærne de tidligste nazistene, det såkalte SA brukte, og er således en synonym for nazist.

Er det noe mer nazisten Sør lurte på?

*ler*

Dine lesekunnskaper er noe du bør forbedre.

Ellers annet?

Skrevet

*ler*

Dine lesekunnskaper er noe du bør forbedre.

Ellers annet?

Ha ha Ha. jeg skal lage den ny tråd på dette.

Denne var kort og godt FOR festlig.

Skrevet

Gjør som andre her. La konsekvent være å svare kverulerende personer. De er ute etter oppmerksomhet og fortjener ikke svar fra deg.

Skrevet

«-...så er det ut i fra måten dere skriver og argumenterer på, og at dere fekter med penisene dere imellom mesteparten av tiden, og ikke basert på meninger.-»

Jeg unngår signaturen sør ved å ignorere alle hans direkte henvendelser til meg, og kommenterer kun generelt i de trådene der han deltar.

For tiden er jeg mer opptatt med å ta et lite oppgjør med disse firkanthuene inne på psykopat.org, så det jeg rekker, eller skal vi heller si orker å lese, går med der inne. En skal holde tunga i den rette munn når en legger seg ut med «anti-psykopatene Edvin & Co.

Sør er egentlig litt...kjedelig?

"For tiden er jeg mer opptatt med å ta et lite oppgjør med disse firkanthuene inne på psykopat.org, så det jeg rekker, eller skal vi heller si orker å lese, går med der inne. "

Tok en kjapp titt på den nettsiden. Puuuh. Det er nok verre ork å lese på den siden enn hva noen kan skriver på Dol. At du gidder.

"En skal holde tunga i den rette munn når en legger seg ut med «anti-psykopatene Edvin & Co."

Menyen på nettsiden hans antyder at nicket EsarHaddon=Edvin Vik. Stemmer det ?

Skrevet

Gjør som andre her. La konsekvent være å svare kverulerende personer. De er ute etter oppmerksomhet og fortjener ikke svar fra deg.

Enig. Det er et flott tiltak.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...