Gå til innhold

Sør

Anbefalte innlegg

Skrevet

"For tiden er jeg mer opptatt med å ta et lite oppgjør med disse firkanthuene inne på psykopat.org, så det jeg rekker, eller skal vi heller si orker å lese, går med der inne. "

Tok en kjapp titt på den nettsiden. Puuuh. Det er nok verre ork å lese på den siden enn hva noen kan skriver på Dol. At du gidder.

"En skal holde tunga i den rette munn når en legger seg ut med «anti-psykopatene Edvin & Co."

Menyen på nettsiden hans antyder at nicket EsarHaddon=Edvin Vik. Stemmer det ?

«-Menyen på nettsiden hans antyder at nicket EsarHaddon=Edvin Vik. Stemmer det ? -»

Nei.

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Prozak

10

• observatoriet

5

• Moraki

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Til orientering for deg
Skrevet

Hei,

Brunskjorter, eller "Den Brune Berme" er en referanse til fascistene under 2. verdenskrig, som hadde brune skjorter. Med andre ord - det er en referanse til folk på den ekstreme høyresiden, og selvsagt ikke til deg.

Med vennlig hilsen

"Brune" er ikke på høyresiden, men heller på venstresiden: jfr. betegnelsen nasjonalsosialister.

Riktigere er det dog å se denne politiske avart som et fenomen i seg selv, altså en politisk gruppering som ikke kan innordnes i en enkel oppdeling i høyre- og venstreside.

Fascister fins det i mange leire; ikke minst blant dem som forfekter såkalt kommunisme.

observatoriet
Skrevet

Så bra Sør, jeg ville virkelig ha savnet deg. De holdt på å mobbe meg vekk.

Jeg må virkelig spørre deg om din definisjon av mobbing.

Altså mener du at dersom personer er uenige med deg, uansett hvor ufyselig du svarer, er det de som mobber deg ?

Selv når noen forsøker å bytte nick for å være anonym ovenfor en i det virkelige liv som ønsker denne personen vondt, avslører du det, og ikke unnskylder du det heller, men forsvarer deg og er ufyselig og skjønner ikke hva de andre sier .

Men det er kanskje den tråden du sikter til når du påstår at du blir mobbet bort ?

Når man skriver og fornærmer folk, og forventer å ikke få noe av det samme tilbake, har man et problem.

Vi mannfolk tåler litt mer. Sør vet nok at han provoserer, og er klar over hva han innlater seg på, men når man ser hvor sår du blir, gang etter gang, selv om du i mange tillfeller er den værste, har jeg mang en gang spurt meg hvor du har gjort av din selvinnsikt ??

Fullstendigt fraværende !

Beskylder andre for å mobbe, når du selv mobber på den måten,

hmf, jaja

Skrevet

Altså mener du at dersom personer er uenige med deg, uansett hvor ufyselig du svarer, er det de som mobber deg ?

Selv når noen forsøker å bytte nick for å være anonym ovenfor en i det virkelige liv som ønsker denne personen vondt, avslører du det, og ikke unnskylder du det heller, men forsvarer deg og er ufyselig og skjønner ikke hva de andre sier .

Men det er kanskje den tråden du sikter til når du påstår at du blir mobbet bort ?

Når man skriver og fornærmer folk, og forventer å ikke få noe av det samme tilbake, har man et problem.

Vi mannfolk tåler litt mer. Sør vet nok at han provoserer, og er klar over hva han innlater seg på, men når man ser hvor sår du blir, gang etter gang, selv om du i mange tillfeller er den værste, har jeg mang en gang spurt meg hvor du har gjort av din selvinnsikt ??

hmf, jaja

Skulle dette være et "anonymt" innlegg? Med nytt nick. Ja ja.

Skrevet

hmf, jaja

Jamen sa jeg mannfolk!

observatoriet
Skrevet

Jamen sa jeg mannfolk!

Veit ikke helt hva du mener med dette, men jeg har fulgt forskjellige tråder på dol i mange år. Jeg skrev endel tidligere, men det tok for mye tid, så jeg er innom når jeg har tid, og leser, uten å svare noe særlig.

Har fått med meg nok, hvertfall. Det er kanskje ikke uten grunn du har fått advarsler fra webmaster flere ganger ?

Rimelig tåpelig at du kommer med at du blir mobbet, det har noe med selvinnsikt å gjøre !`

Men selfølgelig, du velger jo selv om du vil ta til deg at folk påpeker hvordan du driver på, men man ser jo da hvor mye støtte du får !

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Veit ikke helt hva du mener med dette, men jeg har fulgt forskjellige tråder på dol i mange år. Jeg skrev endel tidligere, men det tok for mye tid, så jeg er innom når jeg har tid, og leser, uten å svare noe særlig.

Har fått med meg nok, hvertfall. Det er kanskje ikke uten grunn du har fått advarsler fra webmaster flere ganger ?

Rimelig tåpelig at du kommer med at du blir mobbet, det har noe med selvinnsikt å gjøre !`

Men selfølgelig, du velger jo selv om du vil ta til deg at folk påpeker hvordan du driver på, men man ser jo da hvor mye støtte du får !

Måtte du få lira av deg dette. Helt greit når du kan være anonym, dobbelt anonym;)

Skrevet

Har jeg fått advarsler fra webmaster flere ganger?????????

Det har jeg da overhodet ikke fått med meg.

Skrevet

Måtte du få lira av deg dette. Helt greit når du kan være anonym, dobbelt anonym;)

Litt merkelig at jeg aldri har sett det nicket før som tydeligvis vet mye mer om min 'bakgrunn' her på Dol enn jeg selv.

Ja ja det er en fin vinterkveld ute, og ikke lenge til våren kommer.

observatoriet
Skrevet

Har jeg fått advarsler fra webmaster flere ganger?????????

Det har jeg da overhodet ikke fått med meg.

Så du påstår jeg juger ?

En kjapp søking ga jo disse hvertfall :

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2216529

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2216512,

Avslørt i løgn, som sør stadig beskyldes for, eller har du virkelig fulgt så dårlig med ?

Burde kanskje følge litt med, før du er nedlatende og ufyselig overfor andre eller ?

observatoriet
Skrevet

Vanskelig å la være å svare når hun påstår seg mobba.

Hva skal man da si hva hun driver med, det hadde vært fint å fått svar på.

Skrevet

Så du påstår jeg juger ?

En kjapp søking ga jo disse hvertfall :

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2216529

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2216512,

Avslørt i løgn, som sør stadig beskyldes for, eller har du virkelig fulgt så dårlig med ?

Burde kanskje følge litt med, før du er nedlatende og ufyselig overfor andre eller ?

Jeg påstår ingenting, tenker ingenting og bryr meg ikke om noen verdens ting. For øvrig så er ikke mulig å komme inn på disse linkene. Og hva vil du med dette?

Skrevet

kanskje du skulle skrive under det nicket du pleier å bruke?

Skrevet

Dette var veldig lite maskulint.......

observatoriet
Skrevet

Jeg påstår ingenting, tenker ingenting og bryr meg ikke om noen verdens ting. For øvrig så er ikke mulig å komme inn på disse linkene. Og hva vil du med dette?

Det fulgte med et komma. Nå kommer du ogdå inn:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2216512

Tenker ingenting, nei det var slående. I forhold til hvor nedsettende du snakker om andre, mens du påstår deg mobbet, så stemmer nok det bra !

Hvor jeg vil, at du kanskje skal få deg litt selvinnsikt,ikke rakke ned på andre, og så påstå at du er den som blir mobbet.

Mitt vanlige nick ?

Hva mener du med det ? jeg har ikke hatt noe nick på flere år, da jeg gikk fullstendig lei, og i mellomtia husker jeg ikke passordet engang.

Gadd ikke skrive og få en masse røresvar mer, så da har jeg stort sett bare lest masse innlegg.

åsåå hvem mener du jeg skulle være ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...