-Riksklysa Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 ...min unge, uimotståelige tøs,,, hvordan går det med deg? alt vell? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei på du! *smask* Men duh... jeg skjønner at du prøver å være ordentlig og sånn, klysa, men du vet jo såpass at skal du nå tak i meg så må du tune inn på sexforumet -ikke meldingsforumet;-) Har det igrunn bra jeg. Savner litt fornuftige og humoristiske bidrag fra deg da! *smile pent* Enn du? Er du så opptatt i RL at du vil påstå å ha et innholdsrikt og spennende liv at du ikke savner oss dolere??? *rynker tvilende på nesa* En tjommyen? To år og full av faen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/#findComment-1139263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Hei på du! *smask* Men duh... jeg skjønner at du prøver å være ordentlig og sånn, klysa, men du vet jo såpass at skal du nå tak i meg så må du tune inn på sexforumet -ikke meldingsforumet;-) Har det igrunn bra jeg. Savner litt fornuftige og humoristiske bidrag fra deg da! *smile pent* Enn du? Er du så opptatt i RL at du vil påstå å ha et innholdsrikt og spennende liv at du ikke savner oss dolere??? *rynker tvilende på nesa* En tjommyen? To år og full av faen? *smask* Tjommien fikk en lillebror, så jo jeg er vel forholdsvis opptatt, men det er ikke grunnen til at jeg ikke er her og skriver så ofte, det skyldes rett og slett at klysemor sitter pal foran skjermen totalt, samt at jeg har blitt seriøs på jobb... men er ofte inne og titter, men savner "gamle" dol jeg... og deg da selvsagt, savner jo deg masse, men ser så sjeldent innlegg fra deg nå... blir'e no mann på deg for tiden da? eller lever du livets glade dager? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/#findComment-1141500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 *smask* Tjommien fikk en lillebror, så jo jeg er vel forholdsvis opptatt, men det er ikke grunnen til at jeg ikke er her og skriver så ofte, det skyldes rett og slett at klysemor sitter pal foran skjermen totalt, samt at jeg har blitt seriøs på jobb... men er ofte inne og titter, men savner "gamle" dol jeg... og deg da selvsagt, savner jo deg masse, men ser så sjeldent innlegg fra deg nå... blir'e no mann på deg for tiden da? eller lever du livets glade dager? Næh! Gratuerer! Du sørger for rekruttering til hockeyen skjønner jeg:-) Konkurranse foran dataen altså? Hehe, TO pcer er løsningen. Da kan dere gjøre sånn som jeg og min "sambis"; to laptoper med msn pluss mobiltlf og sms så går all kommunikasjon skriftlig.. *flirer litt skjevt og skjønner at jeg må få meg et liv* Jeg savner også gamle dol. Vi hadde noen ordentlig useriøse store mengder med gode råd og meninger på et par forum! Jeg har vært fraværende i mer enn et år stortsett tror jeg. Sitter så mye foran pcn på jobben at jeg ikke orket det når jeg kom hjem. Men nå har jeg laptop siden før jul, så nå kan jeg sitte mer behagelig og er mye mer på nett:-) Jeg har jo også en kropp som ikke er helt A4 og har plaget meg, og var i fjor vår i utlandet og tok en operasjon til med lang rekonvalens utover høsten. Nå begynner det å hjelpe på heldigvis og jeg våkner til live igjen. Har gått fra å være veldig usosial til å bli veldig sosial, er hekta på å reise igjen og å gå fjell:-)) Men sivilstanden er uendret; ugift. Vi får se hva som skjer der da. Jeg er ihverfall litt mer åpen for det nå:-)) Selv dildoene fikk hvilt seg litt en periode her, og da skjønner du sjøl at det stod labert til med frk.tiger..*ss* Nå har jeg fått tilbake smaken både på de og ikke minst på ekte saker;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/#findComment-1141620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *smask* Tjommien fikk en lillebror, så jo jeg er vel forholdsvis opptatt, men det er ikke grunnen til at jeg ikke er her og skriver så ofte, det skyldes rett og slett at klysemor sitter pal foran skjermen totalt, samt at jeg har blitt seriøs på jobb... men er ofte inne og titter, men savner "gamle" dol jeg... og deg da selvsagt, savner jo deg masse, men ser så sjeldent innlegg fra deg nå... blir'e no mann på deg for tiden da? eller lever du livets glade dager? 2 englebarn? At du orker. Jeg får mer og mer ungeangst jo eldre jeg blir. Får fnatt. Unge i hue sjøl. Men Stjernen trenger noen nordmenn på laget så det er godt noen der nede produserer Raymond'er i hytt og vær! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/#findComment-1141684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 2 englebarn? At du orker. Jeg får mer og mer ungeangst jo eldre jeg blir. Får fnatt. Unge i hue sjøl. Men Stjernen trenger noen nordmenn på laget så det er godt noen der nede produserer Raymond'er i hytt og vær! englebarn var dine ord... er du klar over at jeg har finni opp til flere grå hår? og jeg har ikke kommet til de 30 enda... og stjernen trenger seriøst mange nordmenn, men mine to bulldosere blir neppe å se på hockeybanen, det blir nok fotball på dem, håper jeg da...ffk trenger jo noen bautaer de også... ellers plager det meg no inn i helvette at Rene Hansen ga F/A seieren her forleden.. pokker ta mannen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/#findComment-1143754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Næh! Gratuerer! Du sørger for rekruttering til hockeyen skjønner jeg:-) Konkurranse foran dataen altså? Hehe, TO pcer er løsningen. Da kan dere gjøre sånn som jeg og min "sambis"; to laptoper med msn pluss mobiltlf og sms så går all kommunikasjon skriftlig.. *flirer litt skjevt og skjønner at jeg må få meg et liv* Jeg savner også gamle dol. Vi hadde noen ordentlig useriøse store mengder med gode råd og meninger på et par forum! Jeg har vært fraværende i mer enn et år stortsett tror jeg. Sitter så mye foran pcn på jobben at jeg ikke orket det når jeg kom hjem. Men nå har jeg laptop siden før jul, så nå kan jeg sitte mer behagelig og er mye mer på nett:-) Jeg har jo også en kropp som ikke er helt A4 og har plaget meg, og var i fjor vår i utlandet og tok en operasjon til med lang rekonvalens utover høsten. Nå begynner det å hjelpe på heldigvis og jeg våkner til live igjen. Har gått fra å være veldig usosial til å bli veldig sosial, er hekta på å reise igjen og å gå fjell:-)) Men sivilstanden er uendret; ugift. Vi får se hva som skjer der da. Jeg er ihverfall litt mer åpen for det nå:-)) Selv dildoene fikk hvilt seg litt en periode her, og da skjønner du sjøl at det stod labert til med frk.tiger..*ss* Nå har jeg fått tilbake smaken både på de og ikke minst på ekte saker;) vi snakker ikke om frivillig rekrutering her, men man tar da ansvar... høres ut som en drømmetilværelse, får se om ikke det blir kjøpt en laptop her etterhvert også, sånn at vi også kan føre vår kommunikasjon via nettet :-) så du har vært og operert? høres ikke no særlig ut...(var jo her jeg egentlig skulle komme med en spøk, men siden jeg ikke vil tråkke i salaten lar jeg være)... men jeg skjønner jo at det må ha vøri no skikkelig ufine greier når selv plastdingsene fikk fri fra tiger'n... godt du har fått tilbake apetitten da, og siden du er tilbake i manesjen har jeg blitt fortalt at denne er ganske så fin http://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=1469 blir sikkert sletta denne mld nå, men det får stå sin prøve... ellers er jeg enig med deg, gamle dol var mye bedre... men det morsomste er jo at SDD ikke klarte å holde seg unna etter att han la inn årene første gang... mista jo hele nicket sitt og greier... heldigvis har jeg i det minste klart å ta vare på detta nicket... vi tastes kjære tiger... nå skal tobarnsfaren finne veien ned mellom laknene 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/#findComment-1143769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 englebarn var dine ord... er du klar over at jeg har finni opp til flere grå hår? og jeg har ikke kommet til de 30 enda... og stjernen trenger seriøst mange nordmenn, men mine to bulldosere blir neppe å se på hockeybanen, det blir nok fotball på dem, håper jeg da...ffk trenger jo noen bautaer de også... ellers plager det meg no inn i helvette at Rene Hansen ga F/A seieren her forleden.. pokker ta mannen Rene Hansen er feit. Men når det er sagt var kampen det tristeste jeg kan huske og ha sett. Tror samtlige i hallen var glade for at det endelig ble scoret et mål sånn at vi kunne gå hjem. Selv stjernensupporterne virket fornøyde med endelig kunne gå ut for litt frisk luft og dermed få våkna. Det var så ille at det mest rettferdige hadde vært om begge laga fikk ett poeng hver. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/#findComment-1143772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Rene Hansen er feit. Men når det er sagt var kampen det tristeste jeg kan huske og ha sett. Tror samtlige i hallen var glade for at det endelig ble scoret et mål sånn at vi kunne gå hjem. Selv stjernensupporterne virket fornøyde med endelig kunne gå ut for litt frisk luft og dermed få våkna. Det var så ille at det mest rettferdige hadde vært om begge laga fikk ett poeng hver. ach so... men nå fikk i det minste dere flere poeng... nesten så jeg ser frem til at de nye reglene trer i kraft, så kanskje det kan bli morsomt å se hockey igjen, p.t så kan man jo knapt uttale navna på halvparten av spillerne irriterer meg fortsatt at dem ga Myhre støveln 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/#findComment-1143776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ach so... men nå fikk i det minste dere flere poeng... nesten så jeg ser frem til at de nye reglene trer i kraft, så kanskje det kan bli morsomt å se hockey igjen, p.t så kan man jo knapt uttale navna på halvparten av spillerne irriterer meg fortsatt at dem ga Myhre støveln Hehe, tror det var like greit at Myhre dro. Han kjører en så til de grader knallhard disiplin at han alltid fucker opp i klubbene han trener. Hadde ikke Myhre dratt hadde alle spillerne dratt. Tror ikke de nye reglene får så voldsomt med praktisk betydning. Det er jo ikke en regel men enn gentlemans-avtale. Den ble brutt umiddelbart sist de prøvde seg. Det er for øvrig morsomt å se hockey i år. Aldri har serien holdt en så god standard. og få kan huske sist det var så jevnt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/#findComment-1143779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 vi snakker ikke om frivillig rekrutering her, men man tar da ansvar... høres ut som en drømmetilværelse, får se om ikke det blir kjøpt en laptop her etterhvert også, sånn at vi også kan føre vår kommunikasjon via nettet :-) så du har vært og operert? høres ikke no særlig ut...(var jo her jeg egentlig skulle komme med en spøk, men siden jeg ikke vil tråkke i salaten lar jeg være)... men jeg skjønner jo at det må ha vøri no skikkelig ufine greier når selv plastdingsene fikk fri fra tiger'n... godt du har fått tilbake apetitten da, og siden du er tilbake i manesjen har jeg blitt fortalt at denne er ganske så fin http://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=1469 blir sikkert sletta denne mld nå, men det får stå sin prøve... ellers er jeg enig med deg, gamle dol var mye bedre... men det morsomste er jo at SDD ikke klarte å holde seg unna etter att han la inn årene første gang... mista jo hele nicket sitt og greier... heldigvis har jeg i det minste klart å ta vare på detta nicket... vi tastes kjære tiger... nå skal tobarnsfaren finne veien ned mellom laknene Jeg tåler en spøk og noen sleivspark, så bare kom igjen;-) Jeg hadde en kjeveoperasjon, så jeg annonserte høyt og tydelig at jeg ikke kunne utføre blow jobs på ihvertfall 6 mndr. Og etter et lite prøveforsøk i september var jeg nå tilbake i tilstrekkelig kjeveåpning for en gjennomsnittlig pikk to mndr etter skjema;-) Dæven, den pikk-puffen der var interessant:-) *sjekke ut* hmm,så jr2 var ikke planlagt. Hmm. Håper du har det bra ihvertfall!Virkelig:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/#findComment-1143836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg tåler en spøk og noen sleivspark, så bare kom igjen;-) Jeg hadde en kjeveoperasjon, så jeg annonserte høyt og tydelig at jeg ikke kunne utføre blow jobs på ihvertfall 6 mndr. Og etter et lite prøveforsøk i september var jeg nå tilbake i tilstrekkelig kjeveåpning for en gjennomsnittlig pikk to mndr etter skjema;-) Dæven, den pikk-puffen der var interessant:-) *sjekke ut* hmm,så jr2 var ikke planlagt. Hmm. Håper du har det bra ihvertfall!Virkelig:-) første mann var vel heller ikke planlagt, ikke av meg i alle fall... men det trodde jeg at jeg hadde nevnt tidligere... ellers har jeg det som plommen i egget tror jeg, litt shaky, men ellers bra...kan vel ikke annet enn å klage, og det har ikke hjulpet frem til nå, så jeg har gitt opp å forsøke... hihi, det var vel en spøk i den retningen jeg skulle dra, så det er godt du har humor... det er godt du har fått igjen evnen i det minste... ellers har jeg som sagt hørt at den puta skal være bra, og tenk, der kan du sitte og humpe mens du dol'er... ikke ille om jeg får si.... åpner seg jo en helt ny verden når man får ei sånn pute i hus... nevnte jeg at jeg har forlatt tigerstaden? gjorde kanskje ikke det, men har i det minste kommet litt nærmere gamle kjente, og det var på en måte godt, eneste som stinker er jo pendlinga hver dag,den kunne jeg vært foruten... en del andre ting jeg hadde klart meg uten også, men det får jeg fikse opp i om noen år... ha en ellers fortreffelig aften skjønne frøken, godt å høre at du er "back in buisness" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/#findComment-1144309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Hehe, tror det var like greit at Myhre dro. Han kjører en så til de grader knallhard disiplin at han alltid fucker opp i klubbene han trener. Hadde ikke Myhre dratt hadde alle spillerne dratt. Tror ikke de nye reglene får så voldsomt med praktisk betydning. Det er jo ikke en regel men enn gentlemans-avtale. Den ble brutt umiddelbart sist de prøvde seg. Det er for øvrig morsomt å se hockey i år. Aldri har serien holdt en så god standard. og få kan huske sist det var så jevnt. joa, men jeg har litt sansen for den type disiplin jeg da... man må tåle en trøkk, og det er det en del spillere i dag som ikke gjør... det skal være vondt å være best... ellers er jeg enig i at nivået er høyt, men på den annen side, ser ut til at gullet havner i oslo i år også, så fremt bønda fra hamar ikke finner på no lurt når sluttspillet kommer... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172262-tigertrollet/#findComment-1144311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.