Gjest barelurerjegda Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 serieport, comport, parallellport, USB port eller USA port? 0 Siter
Gemini Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Hva er USA port? Annet enn en amerikansk havn... ;-) 0 Siter
Sør Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Du skriver: "serieport, comport, parallellport, USB port eller USA port?" Com-port er det samme som seriell-port (grovt sagt). Bortsett fra USA-port (?), så er trolig USB-porten raskest, så parallell og så seriell-porten. Det er mulig at parallell-porten på noen maskiner kan gå veldig raskt, men det er i utgangspunktet en meget gammel porttype. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest barelurerjegda Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Du skriver: "serieport, comport, parallellport, USB port eller USA port?" Com-port er det samme som seriell-port (grovt sagt). Bortsett fra USA-port (?), så er trolig USB-porten raskest, så parallell og så seriell-porten. Det er mulig at parallell-porten på noen maskiner kan gå veldig raskt, men det er i utgangspunktet en meget gammel porttype. Med vennlig hilsen thank you..konkuranse jeg holder på med skjønner du, jeg har ikke snøring på dette. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 morsomt. Jeg har overhode ingen anelse om hva du snakker om 0 Siter
huufsa Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 morsomt. Jeg har overhode ingen anelse om hva du snakker om haha! Ikke jeg heller! 0 Siter
Gjest Tullebukken Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 USA-porten er nok den raskeste. Forutsett at det ikke er kø på grensa fra Mexico, da... 0 Siter
mrxx Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Himmelporten kan også komme fort som faen..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.