Gå til innhold

hvilken port er raskest?

Anbefalte innlegg

Gjest barelurerjegda
Skrevet

serieport, comport, parallellport, USB port eller USA port?

Skrevet

Du skriver: "serieport, comport, parallellport, USB port eller USA port?"

Com-port er det samme som seriell-port (grovt sagt).

Bortsett fra USA-port (?), så er trolig USB-porten raskest, så parallell og så seriell-porten. Det er mulig at parallell-porten på noen maskiner kan gå veldig raskt, men det er i utgangspunktet en meget gammel porttype.

Med vennlig hilsen

Gjest barelurerjegda
Skrevet

Du skriver: "serieport, comport, parallellport, USB port eller USA port?"

Com-port er det samme som seriell-port (grovt sagt).

Bortsett fra USA-port (?), så er trolig USB-porten raskest, så parallell og så seriell-porten. Det er mulig at parallell-porten på noen maskiner kan gå veldig raskt, men det er i utgangspunktet en meget gammel porttype.

Med vennlig hilsen

thank you..konkuranse jeg holder på med skjønner du, jeg har ikke snøring på dette.

Skrevet

morsomt. Jeg har overhode ingen anelse om hva du snakker om :)

Skrevet

morsomt. Jeg har overhode ingen anelse om hva du snakker om :)

haha!

Ikke jeg heller!

Gjest Tullebukken
Skrevet

USA-porten er nok den raskeste. Forutsett at det ikke er kø på grensa fra Mexico, da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...