Gå til innhold

Tro ikke på alt du leser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du gir deg ikke du Sør..

Ikke tro at jeg er enig med deg. Jeg kan ikke la være å kaste mat selv om de sulter i Afrika.

JA TIL FRP!

Vi konstaterer at du er "a few fries short of a McHappy Meal"!

• Svar 173
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

76

• huufsa

8

• Goliath

7

• Grip

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Frøken Frekken
Skrevet

Hei,

Nei, det har vi faktisk ikke, borsett fra når det er snakk om kvoteflykninger fra FN.

Disse to guttene har ikke "plassen" til noen, og skader ikke samfunnet på noe vis.

Med vennlig hilsen

Du skriver "... skader ikke samfunnet på noe vis"

Jeg skriver,"ikke enda nei! Men bare vent!"

Skrevet

Du skriver "... skader ikke samfunnet på noe vis"

Jeg skriver,"ikke enda nei! Men bare vent!"

Svært så du hater gutter da.

Gjest Frøken Frekken
Skrevet

Vi konstaterer at du er "a few fries short of a McHappy Meal"!

Hva behager?

Skrevet

Du gir deg ikke du Sør..

Ikke tro at jeg er enig med deg. Jeg kan ikke la være å kaste mat selv om de sulter i Afrika.

JA TIL FRP!

Det går fint an å være for lover og regler, og en viss logikk i utformingen av disse, uten å ty til ekstremisme. Og FrP grenser rett opp under ekstremisme, desverre.

"............................"

Skrevet

Du skriver: "Fordi reglene sier det?"

Nettopp. Det er bare paragrafrytteri, og "ondsinnet" fordi det helt sikkert finnes muligheter i regelverket for å la dem få bli.

Begrunnelsen for at man ikke skal tvangsdeportere barn (bortsett fra den åpenbare barbarismen i det) er at det er godt for Norge at de blir her, og at de ønsker å bli her.

Det er bare ingen konkret grunn til å tvangsdeportere dem.

Likevel er det folk som ønsker å gjøre det.

Med vennlig hilsen

Men Sør du vet hvor opphengt det norske folk er i reglene sine. Jeg var i går på en konferanse med kvinner som diskuterte "reglene sine" opp og ned. Det gjaldt homofile og abort, de var innenfor den norske kirke og skremte vettet av stakkars lille meg. Et barn blir laget av en sædcelle fra far og et egg fra mors mage. Ferdig med det. Hvordan kan noen komme å si at de ikke viste at de var gravide, det går ikke an. Nei vel ikke i det pripne norske, kristne miljøet, MEN det finnes mange andre miljøer. Takk og pris for det.

Skrevet

Regner med at Den Norske Regjering vet meget mer om norsk lov, om hva som går og ikke går i forhold til den enn deg.

LOL

Jeg som kjenner medlemmer av forskjellige regjeringer kan garantere deg at de er vanlige mennesker, og vet ikke mer enn menigmann. Hvorfor skulle de det? De er våre representanter, vanlige, dødelige mennesker.

Skrevet

Du gir deg ikke du Sør..

JA TIL FRP!

Hvem er enig med deg? Hvis du kaste mat og klær og føler tilfredshet, ja og sier ja til Frp! ¨Så sier jeg rett ut "stakkars lille deg, som ikke har forstått noen verdensting". Håper dere som støtter Frp, befinner dere snart på en ødeøy hvor dere ikke får noen hjelp, OG FÅR DA KJENNE PÅ KROPPEN HVA DET BETYR.

Skrevet

Alle som kommer til landet og får avslag har en eller annen forhåndspuget historie.

Disse guttenes ligger helt på grensen til det komiske i sin usannsynlighet, og bærer preg av dårlig fantasi hos de som har kokt den i hop, noe også UDI etter sine undersøkelser har konkludert med.

Vi kjenner gangen i dette. Barn som kynisk misbrukes for å skaffe hele slekta opphold på familiegjenforening i Norge.

Hva med jentene da? Regner du med at de dilter etter gutta?

Skrevet

Hva med jentene da? Regner du med at de dilter etter gutta?

Hvilke jenter?

Skrevet

Jeg som kjenner medlemmer av forskjellige regjeringer kan garantere deg at de er vanlige mennesker, og vet ikke mer enn menigmann. Hvorfor skulle de det? De er våre representanter, vanlige, dødelige mennesker.

Med regjeringen mente jeg også selvsagt de embedsmenn de utpeker til å forvalte sine oppgaver, i dette tilfelle UDI.

Det finnes selvsagt ikke universalmennesker som vet alt, selv om vi har en her på DOL som tror han er det..

Skrevet

Som kommer til Norge....

Det kommer mange jenter til Norge.

Gjest Frøken Frekken
Skrevet

Hvem er enig med deg? Hvis du kaste mat og klær og føler tilfredshet, ja og sier ja til Frp! ¨Så sier jeg rett ut "stakkars lille deg, som ikke har forstått noen verdensting". Håper dere som støtter Frp, befinner dere snart på en ødeøy hvor dere ikke får noen hjelp, OG FÅR DA KJENNE PÅ KROPPEN HVA DET BETYR.

Klem til deg også!

Skrevet

Det kommer mange jenter til Norge.

Ja, mener du at de kommer uten private historier?

Skrevet

Hva man oppnår med å ha regler som håndheves for innvandring og asyl?

Jeg tror de fleste har fått med seg at du ikke har skjønt noe særlig av det.

:-)

Skrevet

Og så snart de hadde fått innvilget oppholdstillatelse her i Norge, så ville resten av familien flyttet etter med familiegjenforening som argument.

DA ville det vært et vektig argument.

Dette tror jeg er godt planlagt, men heldigvis finnes det noen våkne personer i UDI.....

Skrevet

Det er fint mulig å la dem bli i Norge, innenfor det eksisterende regelverket, så det var heller ikke et argument.

Slik at resten av familien kan komme etter med argumentasjon om at dette gjelder "viktig" familiegjenforening....?

Skrevet

Slik at resten av familien kan komme etter med argumentasjon om at dette gjelder "viktig" familiegjenforening....?

Ja, det med at folk følger regelverket kan vi som kjent ikke ha noe av.

Skrevet

Ja, det med at folk følger regelverket kan vi som kjent ikke ha noe av.

Det er jo nettopp derfor de skal ut av Norge....

Men for deg gjelder kanskje regelverket kun når du er enig i det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...