Gjest tjohooo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hvem gjør hva, hvordan kan jeg hjelpe til, hvordan få ting gjort før det er for sent? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hmmm.. Kjøp EL-bil? :-) Eller ta buss... men nå er vel ikke eksosutslipp det verste, verre med alle fabrikk-utslippene fra diverse länder.. 0 Siter
huufsa Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Eller ta buss... men nå er vel ikke eksosutslipp det verste, verre med alle fabrikk-utslippene fra diverse länder.. Joda, -men det er ikke noe enkeltpersoner kan gjøre noe med. Hvis vi ikke melder oss inn i Greenpeace og lenker oss fast et eller annet sted, da.. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Joda, -men det er ikke noe enkeltpersoner kan gjøre noe med. Hvis vi ikke melder oss inn i Greenpeace og lenker oss fast et eller annet sted, da.. Jamen hvem er det som gjør noe da?? Noen må jo gjøre noe!! begynner å få litt panikk her 0 Siter
Gjest monogrammet Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jamen hvem er det som gjør noe da?? Noen må jo gjøre noe!! begynner å få litt panikk her hvor har du hørt dette hen?er interessert i sånt jeg..!hvor,hvor? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 hvor har du hørt dette hen?er interessert i sånt jeg..!hvor,hvor? Over alt!! Aviser o.l f.eks 0 Siter
Gjest nomen necio Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Verden går til helvete uansett. Noen har travelt med å komme dit. Og da vil de helst komme dit på raskeste og mest mulig fornemme måte: bak ratt og ror på eksosspyende doninger med sneipen i kjeften. Driter i ozonlaget og helsen. Har kuppelhue i trafikken etter siste fyllefest. Tok jo bare noen piller som skulle gi hjernen technicolor. Har en aning om å ha knullet den ekle aids-typen uten kondom likevel. Men drit i det, døden må jo ha en årsak. Eller ... ... ... ... hva kan man gjøre noe med selv ? For noen teller det mer å bruke energi på det de ikke kan endre enn å bry seg om de(t) nærmeste som kan endres/påvirkes.... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Verden går til helvete uansett. Noen har travelt med å komme dit. Og da vil de helst komme dit på raskeste og mest mulig fornemme måte: bak ratt og ror på eksosspyende doninger med sneipen i kjeften. Driter i ozonlaget og helsen. Har kuppelhue i trafikken etter siste fyllefest. Tok jo bare noen piller som skulle gi hjernen technicolor. Har en aning om å ha knullet den ekle aids-typen uten kondom likevel. Men drit i det, døden må jo ha en årsak. Eller ... ... ... ... hva kan man gjøre noe med selv ? For noen teller det mer å bruke energi på det de ikke kan endre enn å bry seg om de(t) nærmeste som kan endres/påvirkes.... Å presse noen land til å redusere utslippene er da slett ikke umulig. Negative ting trenger jeg forresten ikke hjelp til å tenke. 0 Siter
Gjest nomen necio Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Å presse noen land til å redusere utslippene er da slett ikke umulig. Negative ting trenger jeg forresten ikke hjelp til å tenke. "Å presse noen land til å redusere utslippene er da slett ikke umulig." Jaså. Ikke en gang en enorm horde politikere, mediafolk og miljøvernaktivister verden over har greidd det. Da blir nok ditt eventuelle bidrag en dråpe i havet. "Negative ting trenger jeg forresten ikke hjelp til å tenke." Ja, det stemmer nok. I hvert fall når man ser den syrlige måten du svarer noen på. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 "Å presse noen land til å redusere utslippene er da slett ikke umulig." Jaså. Ikke en gang en enorm horde politikere, mediafolk og miljøvernaktivister verden over har greidd det. Da blir nok ditt eventuelle bidrag en dråpe i havet. "Negative ting trenger jeg forresten ikke hjelp til å tenke." Ja, det stemmer nok. I hvert fall når man ser den syrlige måten du svarer noen på. Ja, jeg kan være vanvittig syrlig. Det har du helt rett i. Jeg tror ikke jeg kan gjøre noe mer enn andre, jeg lurer egentlig på hva som faktisk blir gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.