Gå til innhold

Klimakatastrofe om 10 år... bla, bla. Men hva gjøres egentlig??

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

Hvem gjør hva, hvordan kan jeg hjelpe til, hvordan få ting gjort før det er for sent?

Gjest tjohooo
Skrevet

Hmmm..

Kjøp EL-bil?

:-)

Eller ta buss...

men nå er vel ikke eksosutslipp det verste, verre med alle fabrikk-utslippene fra diverse länder..

Skrevet

Eller ta buss...

men nå er vel ikke eksosutslipp det verste, verre med alle fabrikk-utslippene fra diverse länder..

Joda, -men det er ikke noe enkeltpersoner kan gjøre noe med.

Hvis vi ikke melder oss inn i Greenpeace og lenker oss fast et eller annet sted, da..

Gjest tjohooo
Skrevet

Joda, -men det er ikke noe enkeltpersoner kan gjøre noe med.

Hvis vi ikke melder oss inn i Greenpeace og lenker oss fast et eller annet sted, da..

Jamen hvem er det som gjør noe da?? Noen må jo gjøre noe!!

begynner å få litt panikk her :)

Gjest monogrammet
Skrevet

Jamen hvem er det som gjør noe da?? Noen må jo gjøre noe!!

begynner å få litt panikk her :)

hvor har du hørt dette hen?er interessert i sånt jeg..!hvor,hvor?

Gjest tjohooo
Skrevet

hvor har du hørt dette hen?er interessert i sånt jeg..!hvor,hvor?

Over alt!! Aviser o.l f.eks

Gjest nomen necio
Skrevet

Verden går til helvete uansett. Noen har travelt med å komme dit. Og da vil de helst komme dit på raskeste og mest mulig fornemme måte: bak ratt og ror på eksosspyende doninger med sneipen i kjeften. Driter i ozonlaget og helsen. Har kuppelhue i trafikken etter siste fyllefest. Tok jo bare noen piller som skulle gi hjernen

technicolor. Har en aning om å ha knullet den ekle aids-typen uten kondom likevel. Men drit i det, døden må jo ha en årsak. Eller ... ... ... ... hva kan man gjøre noe med selv ? For noen teller det mer å bruke energi på det de ikke kan endre enn å bry seg om de(t) nærmeste som kan endres/påvirkes....

Gjest tjohooo
Skrevet

Verden går til helvete uansett. Noen har travelt med å komme dit. Og da vil de helst komme dit på raskeste og mest mulig fornemme måte: bak ratt og ror på eksosspyende doninger med sneipen i kjeften. Driter i ozonlaget og helsen. Har kuppelhue i trafikken etter siste fyllefest. Tok jo bare noen piller som skulle gi hjernen

technicolor. Har en aning om å ha knullet den ekle aids-typen uten kondom likevel. Men drit i det, døden må jo ha en årsak. Eller ... ... ... ... hva kan man gjøre noe med selv ? For noen teller det mer å bruke energi på det de ikke kan endre enn å bry seg om de(t) nærmeste som kan endres/påvirkes....

Å presse noen land til å redusere utslippene er da slett ikke umulig. Negative ting trenger jeg forresten ikke hjelp til å tenke.

Gjest nomen necio
Skrevet

Å presse noen land til å redusere utslippene er da slett ikke umulig. Negative ting trenger jeg forresten ikke hjelp til å tenke.

"Å presse noen land til å redusere utslippene er da slett ikke umulig."

Jaså. Ikke en gang en enorm horde politikere, mediafolk og miljøvernaktivister verden over har greidd det. Da blir nok ditt eventuelle bidrag en dråpe i havet.

"Negative ting trenger jeg forresten ikke hjelp til å tenke."

Ja, det stemmer nok. I hvert fall når man ser den syrlige måten du svarer noen på.

Gjest tjohooo
Skrevet

"Å presse noen land til å redusere utslippene er da slett ikke umulig."

Jaså. Ikke en gang en enorm horde politikere, mediafolk og miljøvernaktivister verden over har greidd det. Da blir nok ditt eventuelle bidrag en dråpe i havet.

"Negative ting trenger jeg forresten ikke hjelp til å tenke."

Ja, det stemmer nok. I hvert fall når man ser den syrlige måten du svarer noen på.

Ja, jeg kan være vanvittig syrlig. Det har du helt rett i.

Jeg tror ikke jeg kan gjøre noe mer enn andre, jeg lurer egentlig på hva som faktisk blir gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...