Gå til innhold

Har ikke muslimer lov til å sitte på toalettet?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=264737

Sitat: "- De skulle hatt do-kurs, sier drosjesjåfør Waseen Aslam, som selv er 2. generasjons pakistaner, til avisen.

Den somaliske drosjesjåføren Hersi Mohamed misliker det han opplever som harselering med en religiøs minoritet. Han viser til at rettroende ikke har lov til å «sitte på do».

- Dette handler om å ha respekt for hverandre, sier han. "

Jeg har da for faen ikke respekt for folk som sitter på huk oppe på skåla.

Dette var en ripe i lakken for muslimene. For noen folk!

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• morsan

8

• ShitDiddelyDo

8

• Mr Kahn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*ler av problemstillingen*

Det har vel egentlig lite med islam å gjøre; indere (hovedsakelig hinduer) mener jo at det er vulgært hvis menn står og pisser. De sitter alltid på huk.

Med vennlig hilsen

Skrevet

*ler av problemstillingen*

Det har vel egentlig lite med islam å gjøre; indere (hovedsakelig hinduer) mener jo at det er vulgært hvis menn står og pisser. De sitter alltid på huk.

Med vennlig hilsen

Når man er på offentlige doer, er det vel egentlig mer hygienisk å stå på huk, så slipper man å komme i kontakt med doringen som alle de andre har sitti på?

Skrevet

Det høres veldig merkelig ut. Greit nok at man ikke vil sitte på en offentlig do, men hjemme hos seg selv?

Det er så mange som har så mye rart for seg, og som finner opp helt absurde regler for hvordan å leve.

Skrevet

Faen ikke rart det er krig i verden!!

..Nå voksne folk krangeler om tiss og bæsj.. er det virkelig mulig?!?!??!

Skrevet

Har opplevd dette på flere reiser i Asia. Skomerker oppå doringen på alt fra offentlige doer til "finere" hoteller.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres veldig merkelig ut. Greit nok at man ikke vil sitte på en offentlig do, men hjemme hos seg selv?

Det er så mange som har så mye rart for seg, og som finner opp helt absurde regler for hvordan å leve.

Kanskje det hadde vært noe for frp før den kommende valgkampen. Sørge for at muslimene ikke bare må på norskkurs men også på dritekurs?

ShitDiddelyDo
Skrevet

..Nå voksne folk krangeler om tiss og bæsj.. er det virkelig mulig?!?!??!

Jeg vet lite om krig og fred og religionspolitikk og sånt, men jeg vet i det minste at jeg skal forsøke å tisse på huk når jeg må urinere etterpå.

Et slags prosjekt fra min side. Kanskje muslimene er inne på noe, og for alt jeg vet kommer jeg til å like det. Finne det praktisk.

Skrevet

Synest det er greitt med alt man ikke vet jeg. Da slipper en å gå rundt å løfte norsk pekefinger overfor folk som ikke er akkurat som oss...............

Skrevet

Man skal ikke ha hatt særlig mye kontakt med somaliere før man forstår godt at de ikke har peiling på hva en dass eller et toalettrom er til for.

En kvinnelig bekjent kom nylig inn på dametoalettet på biblioteket her i byen. Der stod en somalier midt på gulvet og vasket mens-dåsa si med vann fra halvannenlitersflasker med blod,vann og gørr flytende utover hele gulvet..

Skrevet

Dette kunne løses på samme måten som jeg har sett flere europeiske land har gjort: et høl i gølvet med en tram på hver side til beina.

Enkelt og greit.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette kunne løses på samme måten som jeg har sett flere europeiske land har gjort: et høl i gølvet med en tram på hver side til beina.

Enkelt og greit.

Noe så sinnssykt ekkelt. Spesielt hvis man har litt promille og tråkker feil.

Gjest grunnen til at de står
Skrevet

Har hørt noe rart om dette som jeg ikke helt kan tro er sant... Men altså jeg har hørt følgende *ler*

Muslimene tror at muhammed eller en eller annen profet "sak" skal bli gjenfødt av en muslim. Derfor skal de liksom sjekke det som kommer ut i tilfelle det er noe annet enn en lort.

Dette høres helt latterlig ut og jeg tror egentlig ikke helt på at muslimene tror dette...

hmm

Skrevet

Noe så sinnssykt ekkelt. Spesielt hvis man har litt promille og tråkker feil.

Du klarer vel for fan å se forskjell på en norøn dass og en muslimdass, vel? Det må jo selvsagt være begge deler på et offentlig toalett, jeg sa ikke at du skulle rigge til dette fanskapet hjemme hos deg.

=^D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har hørt noe rart om dette som jeg ikke helt kan tro er sant... Men altså jeg har hørt følgende *ler*

Muslimene tror at muhammed eller en eller annen profet "sak" skal bli gjenfødt av en muslim. Derfor skal de liksom sjekke det som kommer ut i tilfelle det er noe annet enn en lort.

Dette høres helt latterlig ut og jeg tror egentlig ikke helt på at muslimene tror dette...

hmm

Jeg har hørt den samme grunnen nevnt om hvorfor mange av dem går i veldig vide bukser. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du klarer vel for fan å se forskjell på en norøn dass og en muslimdass, vel? Det må jo selvsagt være begge deler på et offentlig toalett, jeg sa ikke at du skulle rigge til dette fanskapet hjemme hos deg.

=^D

Åja, du mente en type dass til dem og en til oss?

Nå kommer Sør! :)

Gjest grunnen til at de står
Skrevet

Jeg har hørt den samme grunnen nevnt om hvorfor mange av dem går i veldig vide bukser. :)

Ha ha. Neste gang jeg ser en slik bukse kommer jeg til å tenke på det. huff

Skrevet

Åja, du mente en type dass til dem og en til oss?

Nå kommer Sør! :)

Uff ja, dette er nok en form for segregering som trigger humanisten i DOLs perpertuum mobile. Vi må forøvrig passe på å nevne ham med jevne mellomrom, slik at vi kan holde ham unna medisinskapet.

Husk at det er dette han lever for - og sannsynligvis også AV.

*glizer*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ha ha. Neste gang jeg ser en slik bukse kommer jeg til å tenke på det. huff

Altså: Når det gjelder buksene er det ikke avføringa de er redde for, men at profeten skal fødes av en mann i en trang bukse. Aldri kult å føde i trange jeans fra Diesel. Skal ærlig innrømme at jeg tenker på den problemstillinga selv når jeg ifører meg trange jeans.

Hittil har det heldigvis gått bra, men man vet aldri når det gjelder profeter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...