Gå til innhold

Konstruktive innspill


Little ¤MissSunshine¤

Anbefalte innlegg

Little ¤MissSunshine¤

Jeg er ei ung jente som har slitt med alt fra angst, mishandling, deresjoner og spiseforstyrrelser i mange år.

Takket være en flink og tålmodig psykiater og støttende innlegg fra Dr.Online brukere er jeg nå på bedringenes vei, og ønsker nå og finne flere positive sider av livet. Ettersom jeg gjetter det er flere i samme båt her, tenkte jeg vi kanskje vil ha nytte av å komme med innspill om hva som gjør deg glad og hva som gjør dagen din litt lettere?

Ting som gjør meg glad er:

-å lese en god bok med en kopp varm te,

-bla i fotoalbumet,

-skrive brev til besteforeldrene mine (ettersom jeg vet det vil glede dem)

-ta et varmt bad med avslappende bakgrunnsmusikk til

-bake yndlingskaka eller lage en god middag til kjæresten min.

Som dere sikkert ser er jeg ikke særlig fantasifull av meg, men jeg håper dere andre kan komme med flere konstruktive innspill! :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får roen over meg og kjenner jeg blir glad av å:

- skrive brev til vennene mine

- av å høre på Jeff Buckley

- skrive små dikt, tegne og male litt

- lese en god bok (elsker krim-bøker, ellers hva som helst av Lars Saabye Christensen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NonStopp

Mine metoder er kort og godt:

Holde seg i aktivitet hele tiden, enten fysisk eller psykisk. Feks:

Tur i fjellet

Legge kabal

Trene styrketrening

Prate med en person jeg liker

Få lov til å være alene av og til

Lese bok / blad

Sitte på internett

Glede andre

Lære meg nye ting / utfordringer,

Klappe katten. ( Katten er for meg mye bedre enn Valium lignende preparater! Kjempeavslappende å høre katten male... synes jeg da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være sammen med andre som man trives med. Lese blader og bøker. En varm kopp kakao laget av kokesjokolade. Unne seg en caffe latte på cafe og en solskinnsbolle. Gå tur, trene. Høre på musikk. Snakke med barn. Det var noe. Svømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...