Gå til innhold

Ønsker å engasjere meg i noe....


Little ¤MissSunshine¤

Anbefalte innlegg

Little ¤MissSunshine¤

Er det noen her som har ideer om kurs og hjelpeorganisasjoner som ungdom kan delta i? Jeg trenger så sårt å gjøre noe annet enn å sitte inne og begrave meg i triste tanker, trenger å komme meg opp og ut og delta på noe!

Noen som har ideer til kurs eller organisasjoner dere finner givende å delta i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dyrekjær

Jobbe for dyrebeskyttelsen. Ta vare på og stelle hjemløse dyr. Ikke nødvendigvis hjemme hos deg selv, men stille opp noen timer i dyrebeskyttelsens lokaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NonStopp

Hva med å ta seg en tur på aldershjemmet, gjerne bidra til å gjøre dagen kjekkere for dem? Eldre folk kan være ganske sære, men de aller fleste jeg vet om er kjempekoselige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NonStopp

Jobbe for dyrebeskyttelsen. Ta vare på og stelle hjemløse dyr. Ikke nødvendigvis hjemme hos deg selv, men stille opp noen timer i dyrebeskyttelsens lokaler.

Dyrebeskyttelsen er ikke noe alternativ, da den for det meste består i eldre, deprimerte fruer som liksom skal "hjelpe" andre folk og dyra demmes. Da er det bedre å starte sin egen dyrebeskyttelse, gå tur med naboens hund som nesten aldri får tur for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrebeskyttelsen er ikke noe alternativ, da den for det meste består i eldre, deprimerte fruer som liksom skal "hjelpe" andre folk og dyra demmes. Da er det bedre å starte sin egen dyrebeskyttelse, gå tur med naboens hund som nesten aldri får tur for eksempel.

Tror ikke akkurat at Dyrebeskyttelsen er slik du beskriver, i alle fall ikke alle steder. Jeg vet om jenter i 20- og 30-åra som er involvert i Dyrebeskyttelsen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NonStopp

Tror ikke akkurat at Dyrebeskyttelsen er slik du beskriver, i alle fall ikke alle steder. Jeg vet om jenter i 20- og 30-åra som er involvert i Dyrebeskyttelsen i alle fall.

Ja, det var jo satt litt på spissen da. Likevel, dyrebeskyttelsen er for "wannabe mennesker", men det finnes sikkert unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...