Gå til innhold

gutter, SÅ KÅTE!!?


Gjest undrer meg

Anbefalte innlegg

Gjest undrer meg

Jeg lurer på om det er noen gutter som kan svare meg på dette spørsmålet... Typen min fortalte meg at han bruker å forestille seg samleie når han ronker... (noe jeg vet er helt normalt).. men jeg blir alltid så nervøs for at han skal forestille seg dette med andre enn meg... og ha seksuelle drømmer og fantasier med andre... dette er skikkelig dumt altså.. men jeg blir ganske sjalu når denne tanken slår meg, derfor lurer jeg på om det er noen gutter som kan svare meg på om de bruker å "tenke" på andre enn dama si???... jeg lurer også på om dere blir fort kåte av andre..?..typen min får stå bare etter at vi har kyssa litt, å da tenker jeg ofte på at siden han blir så fort kåt, blir han sikker det på andre også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er garantert at typen din tenker på andre enn deg når han ronker. Han tenker sikkert på deg også altså, men du er nok ikke den eneste i hans tanker da gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det lureste for deg er å slutte å lure på *S*

du får aldri noe svar på det uansett og får du et svar så vet du jo fortsatt ikke om det stemmer.

Jeg lurer meg på hva som er over de høye fjelle??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får skylde på din ungdommelige naivitet!

Når skal jenter lære at forplantningsdriften, ikke alltid er innrettet mot en og samme kvinne? ALLE kvinner er i utgangspunktet et befruktningsobjekt, dette er nedfelt i våre gener, noe annet ville jo vært direkte rart! Men at vi i perioder av vårt liv lar forplantningsdriften komme bare EN kvinne til del, rent fysisk, det er jo helt vanlig, men det forhindrer ikke at vi blir kåte på andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi fantaserer om og blir kåte på andre også. Verden er full av sexy og tiltrekkende kvinner. Men det er vel greit så lenge vi er trofaste mot den utvalgte?

Legger ikke du merke til andre menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være helt sikker på at han tenker på andre enn deg. Han tenker på ting han skulle ønske skjedde - det er det som er å fantasere. Det er ikke så spennende å tenke på noe han gjør daglig med deg. Men det kan jo hende at du er en del av fantasien - i en trekant kanskje, dersom han fantaserer om det.

-Sånn gjør jeg det i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan være helt sikker på at han tenker på andre enn deg. Han tenker på ting han skulle ønske skjedde - det er det som er å fantasere. Det er ikke så spennende å tenke på noe han gjør daglig med deg. Men det kan jo hende at du er en del av fantasien - i en trekant kanskje, dersom han fantaserer om det.

-Sånn gjør jeg det i alle fall

Hmmm.. Helt sikker bør hun vel ikke være.. Jeg tenker alltid på kjæresten min, men jeg kan ha med andre når jeg fantaserer om trekantsex. På den annen side... Du bør ikke bli sjalu på kjærestens fantasier. Fantasier og ønsker kan være to forskjellige ting. Jeg fantaserer om to jenter, men trur ikke jeg egentlig ønsker det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg må nok skuffe deg litt ved å fortelle deg at det er høyst vanlig at gutter og menn fantaserer om andre kvinner enn den de er sammen med når de ronker. Du kan godt si at det er en form for "utroskap" eller en variant av menns haremslengsler og fantasier.

At menn fantaserer om andre kvinner enn den de er gift/samboende med, forsterkes nok etter at forholdet har vart i lengre tid. Til å begynne med, når de er forelsket, og sexlysten på "dama" er på topp, er det ikke nødvendig å fantasere om andre. Men etter hvert som rutinene og tendensen til kjedsomhet melder seg går nok fantasiene i andre retninger når mannfolke ronker. Trangen til variasjon er vanlig og høyst normalt.

Det livsvarige monogame ekteskapet er bra for barna og familien, men ikke alltid like bra for seksualiteten, dessverre.

Nå tror jeg ikke dette er enestående for menn. Kvinner har nok en tilsvarende tendens til å fantasereom andre enn den faste partneren når de ronker.

Håper ikke dette har tatt fra deg illusjoner om hordan virkeligheten er.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Profesor berthold Grünfeld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nic-nac

et lite tips/erfaring fra meg.....

hvis du kjeler ofte med hans tingeling, blir han mer og mer vant til at du kjeler med den... etter hvert vil ikke snoppen hans reise seg bare du gir han et kyss eller to... det vil også gjøre han mindere kåt... og han vil ikke runke så mye lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et lite tips/erfaring fra meg.....

hvis du kjeler ofte med hans tingeling, blir han mer og mer vant til at du kjeler med den... etter hvert vil ikke snoppen hans reise seg bare du gir han et kyss eller to... det vil også gjøre han mindere kåt... og han vil ikke runke så mye lenger....

Det ville ikke gjort meg mindre kåt. Heldigvis. :-)

Er det forresten noen jenter som vil at typen skal være mindre kåt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nic-nac

Det ville ikke gjort meg mindre kåt. Heldigvis. :-)

Er det forresten noen jenter som vil at typen skal være mindre kåt?

-----------------denne er til AF----------------- ja det er faktisk menge jenter som vil at guttene skal være mindre kåte.... det er mange gutter som faktisk tenker på sex opptil 300 ganger om dagen.... og mange som runker mange ganger om dagen..... snoppen må da bli sår...? men det er dems problem....... og noen jenter kan nok bli litt lei av kåtheten til os gutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok skuffe deg litt ved å fortelle deg at det er høyst vanlig at gutter og menn fantaserer om andre kvinner enn den de er sammen med når de ronker. Du kan godt si at det er en form for "utroskap" eller en variant av menns haremslengsler og fantasier.

At menn fantaserer om andre kvinner enn den de er gift/samboende med, forsterkes nok etter at forholdet har vart i lengre tid. Til å begynne med, når de er forelsket, og sexlysten på "dama" er på topp, er det ikke nødvendig å fantasere om andre. Men etter hvert som rutinene og tendensen til kjedsomhet melder seg går nok fantasiene i andre retninger når mannfolke ronker. Trangen til variasjon er vanlig og høyst normalt.

Det livsvarige monogame ekteskapet er bra for barna og familien, men ikke alltid like bra for seksualiteten, dessverre.

Nå tror jeg ikke dette er enestående for menn. Kvinner har nok en tilsvarende tendens til å fantasereom andre enn den faste partneren når de ronker.

Håper ikke dette har tatt fra deg illusjoner om hordan virkeligheten er.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Profesor berthold Grünfeld

"Nå tror jeg ikke dette er enestående for menn. Kvinner har nok en tilsvarende tendens til å fantasereom andre enn den faste partneren når de ronker."

Definitivt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter tenker på alt som som kan virke opphissende når de runker. Det er alt fra dama, x-dama, nabojenta, kolleger og sexy filmstjerner. Det er fantastisk at du kan skape så mange uimotståelige bilder i fantasien. Skulle vi fått skyldfølelse over hva vi tenker hele tiden så hadde vi fått andre problemer. Kanskje problemer med sex-livet osgå. Det at vi kan forestille oss sex med andre gjør det hele mer spennende, og det kommer også dama tilgode. Vi kan fantasere om en ny måte å ha sex på som kan være fantastisk deilig og spennende på samme tid. 50% av alle bøker som selges i verden skal visstnok være romantikkbøker, og der kan kvinner drømme seg bort om en drømmemann, et eventyr som hun kan nyte og leve ut i tankene. Det betyr vel at det ikke bare er gutter som har fantasier om andre enn den de er sammen med i øyeblikket. Kanskje du tar deg selv i å tenke på dine egne uimotståelige bilder, som blir til en film når du lukker øynene og du får den deilige følelsen i kroppen, kjenner at hjertet med ett slår litt raskere og pusten blir tyngre.. og du ser for deg en helt spesiell, som får de gode følelsene i deg til å komme frem.. Bare tenk litt over der. Fantasien er et viktig redskap vi har og det er galt å sette opp grenser for hva vi skal ha lov til å fantasere om. Hva vi virkelig vil gjøre er en helt annen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke greit å være jente!

Det er garantert at typen din tenker på andre enn deg når han ronker. Han tenker sikkert på deg også altså, men du er nok ikke den eneste i hans tanker da gitt.

men unnskyld meg.... hvis gutter er SÅ KÅTE på alle jenter...(eller mange)... hva er da vitsen med å ofre seg til en jente..hvis han har så mange andre i tankene...bare for å få sex??? ... å hvordan vil det bli når hun en gang får barn, å ikke er den "samme sexy" lengre... han kan jo ikke bare fylle tankene med andre, sånn helt uten vidre... det er jo skikkelig dårlig gjort, han har jo selv vært med på å skape barna, å det sier seg jo selv at kroppen hennes vil forandres etter å ha fått mange barn!!...jeg ville fryda meg om det hadde vært gutta som hadde hatt "jentenes problemer"!! da ville de fått kjent hvordan det er...huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...