Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Wenche min mor på 67 år har kronisk astma som også hennes mor igjen hadde. For noen år siden fikk hun vite at hun har en sykdom som kalles løflers. det er vistnok veldig sjelden sykdom. Hun og jeg trenger all mulig info om denne sykdommen fra helsepersonell, bøker osv. samt hva som kan gjøres for å forebygge, evnt er det arvelig. Er de kommet noe lengre i forskning/utvikling i andre land?. Enkelt og greit så lurer vi på alt vedr løflers. Vi føles at så langt så er det lite eller ingen info om denne sykdommen. Hvis ikke du vet så vær snill og videreformidle denne mailen til andre som vet. På forrhånd takk.Med vennlig hilsen Rita

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172400-l%C3%B8flers/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Nå har jeg undersøkt saken i samråd med en av ekspertene hos oss, som sier følgende:loefler beskriver kun en tilstand hvor man ser midlertidige fortetninger i lungene samtidig som man ser en vekst av såkalte allergi-celler i blodet. Fortetningene ser man på røntgen og celleveksten ved hjelp av blodprøver. Det er således ikke en sykdom i seg selv. Dere bør gå tilbake til legen deres og be ham forklare hva dette har å si for din mor og hva dere eventuelt skal gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172400-l%C3%B8flers/#findComment-1140263
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...