Gjest midia Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Nå er endelig internett siden til bigbrother 2005 åpen. Jeg har kjøpt internett live tv for hele perioden! Enn du skal du se det? 0 Siter
Gjest dfrt Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Yeah! Robinson først, så BigBrother. jess denne kvelden er jo helt topp forran skjermen. først robbinson så big brother KOOOONGE:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Yeah! Robinson først, så BigBrother. Her også! Har venta i hele dag jeg! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hadde egentlig ikke tenkt å se noe særlig av det, men så viser det seg at en tidligere klassekamerat skal være med.. Og da må jeg nesten få det med meg :-) Vedkommende var kjent for å stå rimelig nær da det smalt.. (I kombinasjon med rimelig stort ego).. Og deltakerne skal IQ-testes underveis, så dette kan jeg ikke gå glipp av... !! *rå latter* 0 Siter
Champagne Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Nei, der er det bare modeller og bartendere. Utrolig kjedelig blanding. Fører sikkert til mye sex, men det er helt uinteressant å se på synes jeg. Synd, for jeg hadde gledet meg. Hadde håpet på masse forskjellige mennesker, unge, gamle, mødre, kverulanter, kristne, ateister, frp`ere, sv`ere.. Sånn det er nå blir det bare døll. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Nei, det gidder jeg ikke å bruke energi på. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Nei, der er det bare modeller og bartendere. Utrolig kjedelig blanding. Fører sikkert til mye sex, men det er helt uinteressant å se på synes jeg. Synd, for jeg hadde gledet meg. Hadde håpet på masse forskjellige mennesker, unge, gamle, mødre, kverulanter, kristne, ateister, frp`ere, sv`ere.. Sånn det er nå blir det bare døll. Ånei, det er hvertfall én kverulant der inne, tro meg..! 0 Siter
Kvinna Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Å ja :-) Men så på oppslaget på vgnett i dag, og det virker jo somom det er en mer hetrogen gruppe - bartendere og modeller liksom... Knskj elitt kjedeligere? Eller kanskje det blir en hardere kamp om oppmerksommheten? Ser noen sier de ikke bruker ENERGI på noe sånn, vel...vil ikke akuratt si at det koster meg en kalori å ligge på sofaen å kikke! (uten at det nødvendigvis er en fordel da ;-)) 0 Siter
Prozak Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Å ja :-) Men så på oppslaget på vgnett i dag, og det virker jo somom det er en mer hetrogen gruppe - bartendere og modeller liksom... Knskj elitt kjedeligere? Eller kanskje det blir en hardere kamp om oppmerksommheten? Ser noen sier de ikke bruker ENERGI på noe sånn, vel...vil ikke akuratt si at det koster meg en kalori å ligge på sofaen å kikke! (uten at det nødvendigvis er en fordel da ;-)) Krever ikke akkurat så mye INNSATS å se på det, nei :-) "..........................." 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 tja jeg skal nok det ja, ikke så fryktelig mye annet å finne på når man er fyllesyk på en søndag 0 Siter
Gjest Nei, langt i fra!! Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Nei, har enda ikke sett en eneste episode av den skiten der, og skal ikke se noe av neste heller. 0 Siter
Elbereth Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Nei - jeg orker ikke "reality". Jo - forresten - Homsepatruljen ser jeg på om jeg svitsjer rundt. 0 Siter
huufsa Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Nei! For min del er det det desidert minst givende tv-programmet jeg kan forestille meg... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Nei. Så litt da de sendte det første gang og det var nok ;-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 nei. det er rett og slett for platt, -selv for min hjerne. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 nei. det er rett og slett for platt, -selv for min hjerne. hihi 0 Siter
fyrlykt Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Trur ikke det. Så litt i dag og det virka rimelig meningsløst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.