Gå til innhold

Skal du se big brother?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg stikker meg heller med nåler enn å se Big Brother.

Kan ikke fatte at enkelte innrømmer at de ser på denne hjerneleken for mindre intelligente og tilbakestående.

Skrevet

Jeg så i dag...nitriste greier! Greide de ikke finne en mer upassende programleder??

Tror ikke jeg kommer til å ofre mye tid på BB nei.

Skrevet

Jeg så i dag...nitriste greier! Greide de ikke finne en mer upassende programleder??

Tror ikke jeg kommer til å ofre mye tid på BB nei.

Jeg synes programlederen for Norge var flink, jeg!

Rappkjefta og vittig.

Skrevet

Jeg ville fulgt med litt dersom jeg hadde Canal+, men det har jeg ikke. Kommer sikkert til å følge med på nettet, tenker jeg.

BB har vært godt selskap på sene, kjedelige kvelder tidligere, uten at jeg har sett på det. Har bare hatt det som bakgrunnsstøy mens jeg har gjort andre ting.

Skrevet

Jeg synes programlederen for Norge var flink, jeg!

Rappkjefta og vittig.

Vittig?????? Når da?

Skrevet

Jeg stikker meg heller med nåler enn å se Big Brother.

Kan ikke fatte at enkelte innrømmer at de ser på denne hjerneleken for mindre intelligente og tilbakestående.

Hehe - jeg tror at slike realityserier faktisk kan være sterkt medvirkende til regresjon i den nasjonale IQ.

I enda større grad enn disse evigvarende såpeseriene *s*

Skrevet

NEI! Det er noe av det mest idiotiske jeg vet om. Nei, takke meg til de norske håndballgutta! *Sikle*

Skrevet

Nei, sånne programmer blir jeg _så_ sløv i hodet av. Bedre å finne fram ei bok :)

Skrevet

Nei! Har nesten ikke sett noe reality i det hele tatt... OK,- ungene ser på Idol, og da er det jo vanskelig å ikke få med seg noe av det...

Skrevet

Vittig?????? Når da?

Øhh... Når var det da? Stort sett mellom kl 21.00 og kl 22.30 - rent bortsett fra i reklamepausene, da. *S*

Skrevet

Øhh... Når var det da? Stort sett mellom kl 21.00 og kl 22.30 - rent bortsett fra i reklamepausene, da. *S*

Ja vi har vel ulik sans for humor da. Jeg syns dama var tragisk!!

Skrevet

Ja vi har vel ulik sans for humor da. Jeg syns dama var tragisk!!

*S*

Da er vi enige om å være uenige, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...