Gå til innhold

nysgjerrighet er ikke noe bra


Gjest idioten

Anbefalte innlegg

Gjest idioten

var så dum i går..så en video på nettet av en henrettelse i irak av en amerikaner... Det var helt grusomt.. Det var nesten som å høre en gris skrike når strupen ble skjært over...ble bare lettet når skrikene sluttet..endelig slapp denne mannen å lide mer..

bildene er i hodet mitt enda , lyden også..

hvordan skal jeg greie å glemme det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NonStopp

Dette må bearbeides før det kan glemmes.

Men ærlig talt, du VIL jo ha problemer du! Det er ingen som frivillig ser på en henrettelse?

Jøsses

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må bearbeides før det kan glemmes.

Men ærlig talt, du VIL jo ha problemer du! Det er ingen som frivillig ser på en henrettelse?

Jøsses

Jo da, det er nok av dem som liker makabre ting.

Hvis de på forhånd "vet" de takler det(det vet de vel egentlig ikke), må de bare se. Ellers er det risikabelt.

Har aldri ønsket å se noe slikt. Tror jeg ville fått problemer med å glemme i lang tid framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...