Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen, for noen sterke, modige folk. Tenk hva de risikerer for å få avgi sine stemmer.

Her hos oss er det nok med en sydvest-ramling, og vi avstår fra å stemme.

Beundrende og feig hilsen fra

Skrevet

Ja, meget beundringsverdig, overraskende og gledelig at det irakiske folk på denne måten tar et enderlig oppgjør med Saddams terroregime.

Dessuten et velrettet lyskespark til alle USA-haterne her på bjerget, som hadde håpet at en lav valgdeltagelse skulle ble enda mer bensin på deres hat-bål.

Skrevet

Ja, meget beundringsverdig, overraskende og gledelig at det irakiske folk på denne måten tar et enderlig oppgjør med Saddams terroregime.

Dessuten et velrettet lyskespark til alle USA-haterne her på bjerget, som hadde håpet at en lav valgdeltagelse skulle ble enda mer bensin på deres hat-bål.

Hvem er alle disse som håpet på en lav valgdeltakelse?

Skrevet

Hvem er alle disse som håpet på en lav valgdeltakelse?

Oi! en som følte seg truffet.

Så da har du litt selvinnsikt, skjult bak all arrogansen?

Skrevet

Oi! en som følte seg truffet.

Så da har du litt selvinnsikt, skjult bak all arrogansen?

Spørsmålet var hvem som hadde skrevet noe som indikerte at de håpet på en lav valgdeltakelse?

Eller var det ingen som hadde skrevet noe sånn, og det var bare løgn?

Skrevet

Nå er ikke jeg noen USA-hater, men en USA-skeptiker. Uansett: jeg hadde ikke trodd at deltagelsen skulle bli noe særlig. At den ble det er jo gledelig. Jeg regner med at du er i stand til å forstå forskjellen på å spå noe negativt og å ønske noe negativt?

".........................."

Skrevet

Nå er ikke jeg noen USA-hater, men en USA-skeptiker. Uansett: jeg hadde ikke trodd at deltagelsen skulle bli noe særlig. At den ble det er jo gledelig. Jeg regner med at du er i stand til å forstå forskjellen på å spå noe negativt og å ønske noe negativt?

".........................."

Ja, det skjønner jeg forskjellen på. Ville spådd det samme som deg selv, med all den negative omtale det er i den venstrevridde norske pressen vedrørede situsjonen i landet.

Men enkelte lar ikke en anledning til å kaste dritt over alt som har skjedd etter Saddams fall gå i fra seg, og ville selvsagt ha misbrukt en lav valgdeltakelse for alt hva den måtte være verd.

Ikke du kanskje, men helt soleklart den vi alle vet.

Skrevet

Ja, det skjønner jeg forskjellen på. Ville spådd det samme som deg selv, med all den negative omtale det er i den venstrevridde norske pressen vedrørede situsjonen i landet.

Men enkelte lar ikke en anledning til å kaste dritt over alt som har skjedd etter Saddams fall gå i fra seg, og ville selvsagt ha misbrukt en lav valgdeltakelse for alt hva den måtte være verd.

Ikke du kanskje, men helt soleklart den vi alle vet.

"Men enkelte lar ikke en anledning til å kaste dritt over alt som har skjedd etter Saddams fall gå i fra seg, og ville selvsagt ha misbrukt en lav valgdeltakelse for alt hva den måtte være verd."

Dèt får du ingen protester fra meg på :-)

"........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...