Gå til innhold

Noen som vet om dette?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sykmeldt i snart 5 år pga mageplager. Har tatt mange prøver for tarm og hals. Men det vet ikke hva om er galt. De fant magesår også, men de fant ikke bakterier som pleier å lage magesår. Så alt er et mysterium egentlig.

Men i sommer og i høst så har jeg tisset blod også. Sikkert rundt en uke om gangen.

Jeg er en gutt på 27 år.

Også har jeg fått en annen kule inne i ene balla. Vet noen om det er noe som går over?

Jeg syntes det blir pinlig å si det til en lege på et legekontor altså. Regner med at dere forstår det.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172434-noen-som-vet-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tisser blod og kul i testikkel = ingen vei utenom: Dette må du la en lege få undersøke. Jeg lover deg at legen ikke kommer til å hverken le av deg eller synes du er rar. Det er jobben deres å fikse oss når vi feiler ting, vet du!

Håper du blir bra igjen, da!

Lykke til!

Tisser blod og kul i testikkel = ingen vei utenom: Dette må du la en lege få undersøke. Jeg lover deg at legen ikke kommer til å hverken le av deg eller synes du er rar. Det er jobben deres å fikse oss når vi feiler ting, vet du!

Håper du blir bra igjen, da!

Lykke til!

Jeg bli bare mer og mer nervøs egentlig.

Og jeg er veldig følsom der nede og. Så det kommer til å bli vanskelig for meg.

Jeg bli bare mer og mer nervøs egentlig.

Og jeg er veldig følsom der nede og. Så det kommer til å bli vanskelig for meg.

Ikke tenk på det - følsomme "der nede" er jaggu de fleste av oss.

Du kan jo fortelle legen at du er litt nervøs også, sånn at han/hun tar litt ekstra hensyn.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...