Gå til innhold

NHD: Stabilisere angstnivået?


Gjest ptsd

Anbefalte innlegg

Jeg ble utsatt for vold og trusler/forfølgelse over en periode på to år, men dette stoppet for et års tid siden. Nå er jeg tilbake i idrettsarenaen, og har lyst til å satse skikkelig. Men der jeg før var passe nervøs, tar det nå helt av, hjertet løper løpsk og jeg blir svimmel. Dette gjelder på andre områder også, før en date, før et foredrag jeg skal holde, i alle situasjoner hvor jeg før bare gruet meg litt. Det er som om stressnivået mitt fyker voldsomt opp og ned i løpet av en dag, og dette går utover prestasjonene. Jeg går ikke på noen medisiner, kunne et medikament mot angst hjelpe meg, eller er det noen annen form for behandling jeg burde prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...